تاریخ انتشار: 14 اکتبر 2014 - اخبار

افزایش حجم زباله در شهر زاهدان از ۳۳۰ تن در روز به ۴۷۰ تن...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در ایام عید سعید قربان صورت گرفت :

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت : با عنایت به اینکه هر ساله در ایام عید سعید قربان علاوه بر وجود زباله های خانگی ، حجم زیادی از ضایعات مربوط به ذبح دام نیز اضافه می گردد امسال نیز مطابق سنوات گذشته این موضوع تحقق پیدا کرد و حجم تولید زباله در زاهدان از ۳۳۰ تن در روز به ۴۷۰ تن افزایش یافت .
محمد خاشی افزود : به جهت خدمات دهی مطلوب به شهروندان و جمع آوری زباله های تولید شده در کمترین زمان ، برنامه ریزی لازم صورت گرفت و با تشکیل ستاد بحران تمامی مدیران ، مسئولین و سرکارگران حوزه ی خدمات شهری بصورت آماده باش کامل به همراه ماشین آلات و امکانات مورد نیاز نسبت به جمع آوری زباله ها و تنظیف خیابانها و معابر اقدام شد .
وی بیان داشت : هدف اصلی ستاد در این ایام جمع آوری زباله در کمترین زمان و به بهترین نحو و هدایت آنها به محل دفن بوده که این امور طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در دو شب متوالی از ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح انجام شد .
وی ادامه داد : با توجه به اینکه تنظیف شهر جزء وظایف اصلی شهرداری می باشد اما در این راه نیازمند همکاری و مشارکت بیش از پیش شهروندان هستیم که در صورت تحقق مشارکت عمومی قطعاً برنامه ها و پروژه های شهرداری به نحو مطلوبتر و با کمترین زمان اجرا خواهند شد .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.