- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

برگزاری مراسم جشنواره کودک فردا در منطقه سه مشهد

“جشنواره کودک فردا” با مشارکت شورای اجتماعی محله و آموزش و پرورش ناحیه یک برای بیش از ۵۰۰ کودک و نونهال منطقه سه همزمان با روز جهانی کودک و دهه ولایت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، ۱۶مهر برابر با ۸ اکتبر روز جهانی کودک می باشد .روزی که در آن بار دیگر زمان اندیشیدن به دنیای بی نهایت کودکان فرصتی مغتنم برای یادآوری نیازها و حقوق فراموش شده آنان است.
شعار اصلی این روز داشتن خانه و کاشانه ُ آرامش و صلح ُ پدر و مادر مسئولیت پذیر ُ تغذیه مناسب و تفریح و شادی کافی ُ برخورداری از بهداشت و سلامت کامل و احساس امنیت و امید به آینده ُ حق برخورداری از آموزش و یادگیری ُ همه و همه از حقوق اولیه و لازم و ضروری آنان است .
بر همین مبنا شورای اجتماعی محله فاطمیه در همکاری مشترک با اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و پس از دعوت از نونهالان ۲۰ مهد کودک فعال سطح منطقه سه اقدام به برگزاری جشن با شکوهی در دبستان شهید اختری نمود.
در این مراسم که با برنامه هایی همچون سرود، آموزش بازیافت، آموزش فوریت های پزشکی و آشنایی با هلال احمر به صورت نمایش عروسکی، شعبده بازی و بازهای کودکانه و… اجرا گردید بیش از ۵۰۰ نفر از نونهالان و دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان حضور داشتند تا از این دریچه آموزش ها و برنامه های جانبی به افزایش آگاهی آنان در این حوزه منجر شود.
در پایان این مراسم نیز به مهدآموزان و دانش آموزان حاضر در این جشن هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.