تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2014 - اخبار

حضور مرکز رشد لوازم خانگی در گردهمایی مراکز رشد کشور

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب گفت: مرکز رشد لوازم خانگی و صنایع وابسته، زیرمجموعه گروه صنعتی انتخاب و مرکز علمی کاربردی انتخاب به عنوان تنها مرکز رشد خصوصی در نشست پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور حضور یافت.

دکتر محسن حاج کاظمیان با بیان این مطلب به خبرنگار ….. گفت: این نشست با حضور دکتر کریمیان اقبال مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امورفناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خرم آباد لرستان برگزار شد و به بررسی و تبادل نظر پیرامون مراکز رشد پرداخته شد.

وی افزود: در این گردهمایی نماینده مرکز رشد لوازم خانگی و صنایع وابسته به ارائه گزارش پیرامون فعالیت های پژوهشی و حمایتی پرداخت و به عنوان مرکز رشد خصوصی دانش بنیان و دانش محور مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با بیان اینکه دکتر کریمیان اقبال مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امورفناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست با اشاره به فعالیت های قابل توجه مرکز رشد لوازم خانگی، تاسیس این مرکز را با توجه به حضور در گروه انتخاب قابل توجه دانست.

وی ادامه داد: در این نشست ابعاد موضوعات اقتصاد مقاومتی، اهمیت بین بخشی در توسعه فناوری، کسب و کار و برنامه ششم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب تصریح کرد: مراکز رشد و تحقیقاتی باید در موضوعات اقتصاد مقاومتی و تولید ملی تلاش بیشتری نمایند.

پایان پیام/

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.