تاریخ انتشار: 18 اکتبر 2014 - اخبار

بازدید مشترک فرماندار و شهردار مشهد از روند تخریب میدان بار نوغان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در راستای بازگشایی راستگرد میدان بار نوغان؛
شب گذشته و درجریان بازگشایی راستگرد پل رسالت و تخریب میدان بار نوغان آقایان موحدیان و مرتضوی فرماندار و شهردار مشهد با حضور در محل از نزدیک در جریان کم و کیف امور قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد، در این بازدید موحدیان فرماندار مشهد با تقدیر از این اقدام بزرگ صورت گفته توسط شهرداری مشهد تاکید کرد: روند اجرایی تحصیل حریم در این مدت کوتاه بسیار مناسب بوده است و کاری که امروز شهرداری مشهد در این خصوص موفق به انجام شده است در یاد و ذهن مردم این منطقه باقی خواهد ماند.
وی که از نزدیک شاهد روند اجرایی شدن تخریب غرفه های خریداری شده توسط شهرداری بود در پایان سخنانش تاکید کرد: سالهای سال اهالی و شهروندان محلات این محدوده از ترافیک ناشی از نبود این راستگرد رنج کشیده اند که این امر به کرات در درخواست های مردمی این محدوده انعکاس داشته است و و مژده بازگشایی این معبر به عنوان یکی از بزرگترین دغدغه های کلان شهر مشهد برای مردم می تواند نوید بخش توسعه متناسب تر شهری در این محدوده باشد.
همچنین شهردار مشهد با اشاره به روند مطلوب تحصیل حریم و تخریب غرفه های تملک شده توسط شهرداری پرداخت و ابراز امیدواری کرد: امید داریم تا در پایان آبان سال ماه جاری عملیات بازگشایی راستگرد به پایان برسد و شهروندان بتوانند از ترافیک روان و آرام این محدوده پس از سالها انتظار بهره مند گردند.
سید صولت مرتضوی در ادامه از رایزنی های طولانی مدت با غرفه داران پرداخت و تصریح کرد: تمامی غرفه هایی تاکنون تخریب شده اند، با توافق و رضایت کامل غرفه داران خریداری شده است و به رغم آنکه این فرآیند هزینه ی بسیار زیادی برای شهرداری مشهد در برداشته است اما با توجه به حساسیت مکانی این محدوده و مشکلات ناشی از ترافیک سنگین این بخش برای شهر مشهد لزوم پایان دادن به این غصه چندین ساله ضروری بود که امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.
وی در پایان با تقدیر از تلاش همکاران شهرداری در اجرایی ساختن این آرزوی چندین ساله خاطرنشان ساخت: تلاش های مجدانه همکاران ما در این رابطه ستودنی است و نشاندن لبخند رضایت بر چهره شهروندان این محدوده کمتر توسعه یافته شهر بهترین پاداش برای آنها خواهد بود.
علی یوسف زاده شهردار منطقه سه نیز که مدیریت اجرایی این عملیات را برعهده دارد در سخنانی به روند سریع و توامان تحصیل حریم و تخریب غرفه های خریداری شده اشاره نمود و گفت: روند اجرایی این پروسه بسیار سریع در حال انجام است به طوری که بلافاصله پس از توافق و خرید املاک از غرفه داران عملیات تخریب به سرعت آغاز می گردد تا شرایط برای راه اندازی راستگرد به صورت مطلوب فراهم آید.
وی با اعلام اینکه تاکنون ۲۴ غرفه از غرفه داران خریداری شده است افزود: در طول هفته جاری ۲۴ غرفه در سه مرحله خریداری شده است و عملیات تخریب آنها بلافاصله صورت پذیرفته است و البته این روند در طول هفته آتی نیز استمرار خواهد داشت و در صورت ادامه همکاری مطلوب غره داران امید داریم تا روند تحصیل حریم و تخریب غرفه های خریداری شده در مسیر طی هفته آتی به پایان برسد.
وی در پایان از شهروندان به دلیل صبر و بردباری و حمایت های شان در بازگشایی این معبر تقدیر نمود و تاکید نمود: همانطور که بارها گفته ایم احداث راستگرد پل نوغان مشهد پاسخی است به دغدغه همه شهروندان شهر مشهد هرچند بیشترین آثار آن متوجه مردم عزیز محدوده های کمتر توسعه یافته شمالی شهر خواهد شد که امید داریم با اجرای این راستگرد راههای توسعه برای این شهروندان فراهم گردد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.