- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

اتمام عملیات تقاطع غیر همسطح سه راهی معلم در آینده ای نزدیک

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان به منظور تصویب نهایی آخرین مصوبات کمیسیون ها و بررسی و اتخاذ تصمیم درمورد چند نامه رسیده برگزار شد.
در این نشست که با حضور رییس ، تمامی اعضای شورا و شهردار کرمان برگزار شد، شهردار کرمان از اتمام تملک املاک واقع در مسیر اجرای تقاطع غیر همسطح سه راهی معلم خبر داد و اظهار داشت : با اتمام تملک املاک واقع در مسیر طرح ، عملیات پایانی احداث این تقاطع تا یکماه آینده به اتمام می رسد و این تقاطع به بهره برداری می رسد.
وی هزینه انجام توافقات انجام شده در مسیر طرح را بیش از ۷ میلیارد تومان اعلام کرد.
مهندس ابوالقاسم سیف الهی همچنین دراین نشست از اتمام عملیات عکس برداری هوایی شهر کرمان خبر داد و گفت: پس از انجام عکسبرداری لازم است این اطلاعات جهت استفاده عملی در طرح تفصیلی به نقشه تبدیل گردد.
وی این اقدام را یک کار بسیار تخصصی دانست و گفت : در حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
در نشست این هفته شورا مصوبات کمیسیون های برنامه و بودجه، حقوقی املاک و سرمایه گذاری و معماری و شهرسازی نیز بررسی و به تصویب اعضا رسید.
تقدیر از شهرداری به دلیل اتمام تملک املاک واقع در مسیر تقاطع غیر همسطح سه راهی معلم و انجام توافقبا مالکین ، تصویب اصلاح ردیف بودجه ای شهرداری به منظور تهیه نقشه از عکس های هوایی تهیه شده از شهر کرمان، موافقت با جابجایی در برخی ردیف های بودجه ای شهرداری به منظور خرید برخی خدمات قراردادی ، بازسازی ساختمان ها و خرید ماشین آلات جدید، موافقت با واگذاری لچکی برخی املاک در پی درخواست مالکان مجاور از جمله مصوبات کمیسیون ها بود که در نشست عمومی شورا به تأیید اعضای شورا رسید.
گفتنی است در خصوص با موضوع صدور پروانه شناور به دلیل اهمیت این موضوع و نقش آن در درآمدهای شهرداری پس از انجام مباحث فراوان ، مقرر شد که این موضوع در کمیسیون کلان شهرها بررسی شود.
همچنین در ارتباط با تعیین تکلیف املاک مسکونی که در مجاورت معابر تجاری هستند و مالک درخواست تغییر کاربری به موارد تجاری دارد مقرر گردید این موضوع نیز در کمیسیون کلان شهرها بررسی گردد.
گفتنی است : در اجرای مصوبات، رعایت ماده ۸۰ اصلاحی مورخ ۶/۷/۸۲ قانون شوراهای اسلامی الزامی است.