تاریخ انتشار: 26 اکتبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

۱۰۰ میلیون ریال اعتبار به تجهیز کتابخانه آیت الله دهکردی شهرکرد اختصاص یافت...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار شهرکرد از اختصاص ۱۰۰ میلیون ریال کمک مالی به منظور راه اندازی و تجهیز کتابخانه آیت الله سیدابوالقاسم نجفی دهکردی در این شهر خبرداد.
نورالله غلامیان دهکردی افزود: با موافقت شورای اسلامی شهر مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات فرهنگی این شهرداری در راستای کمک به تجهیز و مناسب سازی این کتابخانه واقع در منطقه میرآباد غربی اختصاص یافت.
شهردار شهرکرد همچنین با اشاره به پرداخت سهم نیم درصدی بودجه شهرداری به نهادکتابخانه ها اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال افزون بر یک میلیارد ریال به حساب نهاد کتابخانه های عمومی استان واریز شده است.
وی افزود: شهرداری شهرکرد همواره به عنوان یک نهاد مدنی گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین شهروندان را از سیاست‌های راهبردی و فرهنگی خود می‌داند.
غلامیان دهکردی ادامه داد: در جامعه امروزی باید فرهنگ کتابخوانی در بین همه اقشار جامعه خصوصاً جوانان نهادینه شود چرا که یکی از راه‌های دستیابی به علم روز دنیا آشنایی با کتب مختلف در میان اقوام گوناگون است.
شهردار شهرکرد خاطر نشان ساخت: مطالعه با فکر، روح و روان انسان مرتبط است و ترویج کتابخوانی در جامعه سلامت و امنیت را در میان شهروندان رواج می دهد.
روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ