تاریخ انتشار: 26 اکتبر 2014 - اخبار

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به شهردار زاهدان لوح سپاس داد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همکاری با تمام دستگاه ها و ادارات سطح شهر در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مد نظر شهرداری زاهدان بوده و این امر در اولویت برنامه های مدیران و مسئولین شهرداری قرار دارد .
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل؛ شهردار زاهدان ضمن بیان این مطلب گفت : شهرداری زاهدان در طول سال در جهت پیشبرد برنامه های نهادها و ادارات مختلف و به تناسب نیاز این ادارات همواره در کنار مسئولین آنها قرار گرفته واز تمام پتانسیلهای موجود در مسیر تحقق برنامه هایشان استفاده کرده است.
دکتر سید مسلم سید الحسینی افزود : اداره ی کل بنیاد شهید و امور ایثار گر استان از جمله اداراتی است که شهرداری زاهدان همواره در طول سال در جهت اجرای برنامه ها و تحقق اهدافش در حد توان و امکاناتی که دارد از هیچ کوششی دریغ ننموده است .
وی گفت : توجه به خانواده های معظم شهداء، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان سرافراز و سرکشی به این خانواده های بزرگوار در اولویت برنامه های شهرداری بوده که در طول سال به آنها پرداخته شده و می شود چراکه این بزرگواران حق بزرگی به گردن ما و ملت ایران دارند.
وی افزود : شهرداری زاهدان ضمن سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران ، با مشارکت و تعامل خوب خود با اداره ی کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گامهای موثری را جهت اجرای برنامه ی این اداره از جمله برنامه ی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته است که این امر باعث جلب رضایت مسئولین ذیربط شده و از این بابت خداوند متعال را شاکریم .
وی ضمن تقدیر از حسن توجه مسئولین استانی و کشوری به این نهاد خدمتگزار که منجر به اهدای لوح سپاس از سوی حجت الاسلام و المسلیمن حاج آقای ابوترابی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به شهردار زاهدان به عنوان به یکی از خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیده است گفت: مدیران و مسئولین شهرداری زاهدان همواره در تلاشند تا با ارائه ی خدمات به مردم گامهای موثری را در جهت جلب رضایت آنها بردارند چرا که جلب رضایت مردم قطعاً رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت و ما امیدواریم تا با همکاری دستگاه های مختلف و البته مشارکت خود مردم بتوانیم خدمات شایسته تری را در راستای حل مشکلات شهر ارائه نمائیم .

چاپ چاپ