تاریخ انتشار: 29 اکتبر 2014 - اخبار

اختتامیه پنجمین دروه المپیاد ورزشی محلات منطقه سه مشهد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در سطح شهرداری منطقه سه صورت گرفت؛
اختتامیه المپیاد ورزشی محلات با تقدیر از برگزیدگان مرحله مقدماتی در سالن رسالت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده که در مراسم اختتامیه این المپیاد سخن می گفت با اعلام این خبر اظهار کرد: المپیاد ورزشی محلات علاوه بر ایجاد شادابی، نشاط و توجه به ضرورت گسترش و عاملی تاثیرگذار در توسعه ورزش همگانی و ارتقا سطح کیفی مسابقات و همچنین جذب و کشف استعداد در منطقه سه شهرداری مشهد برگزار شد.
یوسف زاده در ادامه افزود: این المپیاد با حضور ۵۰۰ نفر شرکت کننده و در ۸ مسابقه در رشته های مختلف همچون فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، طناب کشی، دارت، پینگ پنگ و فوتبال رو میز در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به دو صورت تیمی و انفرادی ویژه آقایان برگزار شده است که نفرات برتر برای حضور در مسابقات شهری معرفی شده اند.
شهردار منطقه سه با بیان اینکه ورزش و تفریح عامل مهمی در تامین سلامت جسم و روان و گسترش روابط اجتماعی است، ادامه داد: افزایش امکانات و وسایل ورزشی، افزایش مراکز و باشگاه‌ها و تبلیغ و تشویق مردم در ارتقا فرهنگ ورزش بین شهروندان عاملی موثر است که شهرداری تلاش جدی برای این مهم دارد و بهترین شاهد مثال آن نیز احداث ۴ سالن در محلات شمالی منطقه و اختصاص ۷ زمین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ساخت سالن های سرپوشیده مشارکتی در سایر نقاط منطقه است.
وی در پایان تاکید کرد: شهرداری موظف به گسترش ورزش های همگانی است و توانایی و علاقه ای برای حمایت و توسعه ورزش حرفه ای ندارد. چون علاوه بر اینکه این موضوع متولیان مشخصی دارد اقدامات شهرداری بایستی فراگیر و برای عامه مردم باشد و از این جهت ورزش حرفه ای شامل این موارد نمی شود.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از عوامل اجرایی و پیشکسوتان ورزش منطقه و همچنین برگزیدگان این مسابقات و تیم های برگزیده در هر رده سنی تقدیر به عمل آمد.

چاپ چاپ