تاریخ انتشار: 01 نوامبر 2014 - اخبار

روز سفر روحانی به زنجان را می‌توان عید نامید

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان با صدور بیانیه‌ای، سفر ریاست جمهوری به زنجان را پردستاورد دانسته و از استانداری زنجان به خاطر تلاش و تکاپوی نستوه و نیز از حضور مردم استان در آیین استقبال از ریاست جمهوری قدردانی نمود. در این بیانیه آمده است:
عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ
تا به عمری نتوان دست در آثارش برد
مرد میدانی اگر باشد از این جوهر ناب
کاری از پیش رود کارْستان ک«آرش» برد
آخرین روز از ماه مهر در زنجان روز پرشور و پرشکوهی شد. این روز را به خاطر تشرف ریاست محترم جمهوری به زنجان می‌توان عید نامید که جناب آقای دکتر حسن روحانی با حضور پر خیر و برکت خویش در مرکز استان، ماه مهر را با هر چه مهربانی به آبانی آمیخت که ارمغان‌آور آبادانی باشد. همچنین مساعدت مدبرانه و حمایت اصولمند و محاسبه‌گرانه‌ی رئیس دولت یازدهم از پروژه‌های نوینِ در آستانه‌ی آغازِ این استان و تاکید ایشان به تسهیل و تسریع در عملیات عمرانی و تکمیل پروژه‌های ناتمام موجب امید و نشاط مضاعف مردم این دیار شد.
بدون تردید تلاش و تکاپوی نستوه و اثرگذار استاندار متعهد و متخصص استان زنجان؛ جناب آقای مهندس جمشید انصاری که خود از صاحبنظران و کارشناسان توسعه در نظام سیاسی این کشور به شمار می‌روند، برای جراحی و جهش اقتصادی استان یکی از رموز توسعه و ترقی این منطقه می‌باشد که در پرتو دانش علمی و تجربی ایشان به بار خواهد نشست. امیدواریم استقرار ایشان در عرشه‌ی هدایت کشتی پیشرفت و توسعه‌ی استان، زنجان را به سوی افق‌های روشنی دلالت نموده و سبب‌ساز توزیع عادلانه‌ی ثروت در مناطق مختلف استان گردد. آن چنان که رئیس‌جمهور متین و محبوب مردم ایران در جمع پرشور و اشتیاق مردم زنجان حمایت جانانه‌ی خود را از آغاز و احداث پروژه‌های جدید و نیز هموار ساختن زمینه‌ی توسعه و تکامل پروژ‌ه‌های مسکوت مانده اعلام نمودند.
همچنین از ملاحظه‌ی حماسه‌ی حضور مردم شریف استان به صورت خودانگیخته و خودخاسته در آیین استقبال از رییس جمهور محبوب و کاروان تدبیر و امید که ترجمان درایت و دانایی و مبین میهمان‌نوازی مردم فهیم این استان است به خویش می‌بالیم و شعور سیاسی اصیل آنان را ارج می‌نهیم که پیشاپیش تقدیری درخور از عنایت ویژه‌ی ریاست جمهوری به استان زنجان را به نمایش گذاشتند.
در پایان بر خود وظیفه می‌دانیم، همراهی و حمایت آیت‌ا… علی خاتمی؛ نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه محترمِ شهر غواصان دریا دل از برنامه‌های دولت تدبیر و امید و نماینده‌ی عالی دولت در استان را ارج نهاده و مراتب قدردانی خود را از تمامی دست‌اندرکاران این سفر اعم از مدیریت ارشد استان، امام ج
معه‌ی محبوب زنجان و مردم نجیب و فهیم این استان که آیین میهمان‌نوازی را به نحو شایسته‌ای ادا کردند، اعلام نماییم.

خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان

چاپ چاپ