رئیس حوزه ی شهردار زاهدان؛

اگر اعتبار تخصیص داده شده به حاشیه ی شهر کامل محقق شود تحولی در مناطق حاشیه ی شهر خواهیم داشت...

تاریخ انتشار: 01 نوامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ رئیس حوزه ی شهردار گفت :استفاده از مشارکت مردم و دخیل نمودن آنها در امور جز مواردی است که همواره مد نظر شهرداری زاهدان بوده و به همین منظور موضوع راه اندازی شورای محلات را در دستور کار قرار داده ایم که ان شاءا… از این طریق برنامه ها و طرح های شهری به نحو مطلوب تری اجرا خواهند شد .
“نظیر احمد هاشم زهی” افزود : این شورا یک مجموعه ی ۱۵ نفری است که از افراد تاثیرگذار هر محله اعم از روحانیون، فرهنگیان، جوانان تشکیل می شود به طوری که ابتدا تمامی مسائل و مشکلات محله توسط این مجموعه بررسی و به مسئولین بالادست منعکس می شود .
وی گفت : طرح ناحیه محوری در چهارمین جلسه ی شورای اداری توسط شهردار زاهدان به شهرداریهای مناطق ابلاغ گردید که با اجرای آن قطعاً ارائه ی خدمات به نحو مطلوب تری انجام خواهد شد .
وی در ادامه با اشاره به سیاستهای شهرداری زاهدان در خصوص توزیع یکسان خدمات گفت: بحث توزیع عادلانه ی خدمات در تمام نقاط شهر همواره مد نظر شهرداری زاهدان قرارد اشته است و به همین منظور اخیراً نیز در حوزه ی خدمات شهر شهرداری طرح پاکسازی محلات با اولویت حاشیه ی شهر آغاز شده است که با نتایج مطلوبی همراه بوده مورد استقبال مردم قرار گرفته و در برنامه ی آینده؛ این طرح را تمام نقاط شهر بر طبق اولویتهای تعیین شده به مرحله ی اجرا درآوریم .
“هاشم زهی” از توجه استاندار محترم به مسائل مربوط به حوزه ی شهرداری تقدیر کرد و گفت : برنامه ریزی شده است تا در خصوص مسائل حاشیه ی شهر اعتباری تخصیص داده شود که ان شاءا… اگر این اعتبار به صورت کامل محقق شود شاهد تحولی در مناطق حاشیه ای شهر خواهیم بود.
وی در پایان گفت : انتظاری که از مردم داریم اینست که ما را در راستای اجرای برنامه هایمان حمایت کنند چراکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان ، مسائل و مشکلات شهری برطرف نخواهد شد .

چاپ چاپ