تاریخ انتشار: 03 نوامبر 2014 - اخبار

مراسم تودیع و معارفه مسئولان امور اداری و اجرایی منطقه سه؛ تغییر و تحول اداری موجب پویایی سازمان می...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

تغییر و تحول باید وجود داشته باشد چرا که باعث پویایی سیستم می گردد و امیدواریم با جابه جایی افراد این روند همچنان ادامه یابد.
جمعی از مسئولین این منطقه صورت گرفت، علی یوسف زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، گفت: خدا را شاکریم که در عرصه ای از حیات بشریت زندگی می کنیم که نظام اسلامی را به خوبی درک می کنیم و امیدواریم زیر چتر ولایت در راستای اعتلای فرهنگ حسینی و عاشورایی کوشا و موفق باشیم.
وی در این جلسه با اشاره به روند طبیعی تغییرات در سیستم های اداری عنوان کرد: منابع انسانی مهمترین سرمایه شهرداری است و نقش کلیدی در تحقق اهداف شهرداری دارد، مسئولیت هدایت و نظارت بر این منابع را امور اداری برعهده دارد که اگر این هدایت و نظارت به خوبی انجام شود ، وظایف شهرداری نیز به نحو احسن تحقق خواهد یافت.
یوسف زاده در ادامه اضافه کرد: تغییر و تحول باید وجود داشته باشد چرا که باعث پویایی سیستم می گردد و امیدواریم با جابه جایی افراد این روند همچنان ادامه یابد.
بالاترین مقام اجرایی منطقه سه شهر مشهد، در این جلسه سوابق ارزشمند آقای حمیدرضا کافی نیا معاون اجرایی سابق منطقه را ستود و وی را فردی شایسته و کاردان خطاب کرد و افزود: روند حوزه اجرایی در سه سال گذشته بسیار مطلوب بوده است و بهترین نشانه آن کسب برتری فضای سبز در ۱۳ دوره متوالی و خدمات شهری در یکسال اخیر بوده است که جز با حسن خلق و سعه صدر ایشان این موارد قابل تحقق نبود. از این رو و به رغم میل باطنی با انتقال ایشان به سازمان آتش نشانی موافقت گردید و امیدواریم ایشان در آینده نیز مدارج ترقی و توفیق را طی نمایند.
وی در خصوص مدیریت امور اداری در ادامه گفت : مردم داری، صبوری و حسن خلق از مشخصه های مدیران امور اداری در مناطق و تمامی ادارات تابعه شهرداری می باشد. همچنان که شناسایی نقاط ضعف مجموعه و تلاش برای برطرف کردن آنها، هماهنگی و همکاری تنگاتنگ با همه نیروهای مجموعه، توجه و اهتمام در جهت سالم سازی محیط، ایجاد امنیت شغلی برای پرسنل نیز از جمله وظایف امور اداری ها می باشد.
در پایان این جلسه احمد قربانزاده که پیش از این مسئول فضای سبز بود به عنوان جانشین کافی نیا به عنوان سرپرست حوزه اجرایی منطقه منصوب و با تقدیر از تلاش های بی شائبه کاظم محمدیان در دوره مسئولیت در امور اداری حسن احمدی به عنوان سرپرست جدید امور اداری منطقه سه شروع به کار نمود.

چاپ چاپ