رييس اداره خدمات شهري شهرداري اصفهان:

آماده باش ۱۶۵ اکیپ برای رفع آبگرفتگی احتمالی معابر /هزینه ۳۵ میلیارد ریالی برای هدایت آب های سطحی...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: شهرداری اصفهان برای هدایت آب های سطحی در سال جاری ۳۵ میلیارد ریال شامل کانیو،سپتیک،کانال دفع آب های سطحی و حفر چاه هزینه کرده است.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، علی اصغر اسدالهی با بیان این مطلب گفت: بازنگری طرح جامع دفع و هدایت آب های سطحی از سوی معاونت شهرسازی و معماری با همکاری معاونت های عمران و خدمات شهری در حال انجام است.
وی با بیان این که شهرداری اصفهان برای هدایت آب های سطحی در سال جاری ۳۵ میلیارد ریال هزینه کرده است اذعان داشت: این هزینه به منظور احداث کانیو،سپتیک،کانال دفع آب های سطحی و حفر چاه بوده به طوری که در سال گذشته شهرداری برای این موضوع ۳۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی نقاط آبگرفتگی احتمالی در سطح شهر از سوی معاونت خدمات شهری و عمران مناطق خبرداد و افزود:نقاط شناسایی شده بر روی نقشه مخصوص مکانمند شد و به منظور انجام اقدامات اصلاحی لازم به مناطق ارسال شد و در سال جاری اطلاعات اقدامات انجام شده در حال جمع آوری است.
وی اضافه کرد:تماس های مربوط به آبگرفتگی معابر هنگام بارندگی نسبت به سال گذشته به خصوص در مناطق ۱۴ و ۸ کاهش چشمگیر یافته است.
اسدالهی برگزاری کلاس های آموزشی، به روز رسانی اطلاعات و برگزاری جلسات هماهنگی ما بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب را به صورت مستمر از دیگر اقدامات این حوزه برای رفع آبگرفتگی برشمرد و تصریح کرد: ۱۶۵ اکیپ در سطح مناطق ۱۵ گانه برای هدایت آبگرفتگی فعال شده که به محض تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ به غیر از تماس های صورت گرفته با سازمان آتش نشانی به محله های مورد نظر اعزام می شوند و در اسرع وقت اقدام به رفع آبگرفتگی می کنند.
اداره ارتباطات رسانه ای

چاپ چاپ