راه اندازی محاسبات سیستمی عوارض وجرایم کمیسیون ماده صد در شهرداری گرگان
تاریخ انتشار: 10 نوامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

راه اندازی محاسبات سیستمی عوارض وجرایم کمیسیون ماده صد در شهرداری گرگان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

محاسبات عوارض مربوط به درخواستهای صدور پروانه ساختمانی ،گواهی عدم خلاف و پایانکار و پاسخ استعلام و همچنین جرایم کمیسیون ماده صد از طریق سامانه یکپارچه خدمات رایانه ای شهرسازی (سرای ۸ ) در شهرداری گرگان محاسبه می گردد.
Untitled-2

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان، شهردار این شهر گفت: با توجه به راه اندازی سیستم تعیین خلاف ساختمانی پویا در شهرداری، امکان بررسی تخلف ساختمانی و اعلام ارزش معاملاتی آن بصورت اتوماتیک و بر اساس سال وقوع تخلف از طریق سیستم نرم افزاری میسر گردید.

حسین صادقلو افزود: با استقرار سیستم مذکور و پیش بینی فرمولهای محاسباتی در آمدی، بصورت اتوماتیک عوارض و جرایم تخلفات ساختمانی محاسبه و پس از صدور رای کمیسیون بصورت گزارش به متقاضیان اعلام می گردد.
وی ادامه داد: در سیستم یکپارچه محاسباتی ماشینی، دسترسی به سوابق احکام کمیسیونهای ماده صد، روند تشکیل پرونده های مطروحه و گزارشات انجامی فی مابین شهرداری و دبیرخانه کمیسیون ماده صد قابل مشاهده است.
متقاضیان می توانند از طریق درگاه esup.gorgan.ir و از قسمت نقشه و لایه ماده صد نسبت به مشاهده املاکی که در شهرداری رای جریمه یا قلع بنا صادر شده است اقدام نمایند.

روابط عمومی شهرداری گرگان

چاپ چاپ