فراخوان طراحی المان های نوروزی در شهرکرد برگزار می شود
تاریخ انتشار: 12 نوامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

فراخوان طراحی المان های نوروزی در شهرکرد برگزار می شود

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون شهرسازی شهرداری شهرکرد از برگزاری فراخوان طراحی المان های نوروزی به منظور اجرا و جانمایی در سطح معابر شهری خبر داد.
بهادر عبدالغنی در نشست هم اندیشی با جمعی از مدیران و هنرمندان استان با بیان اینکه شرح خدمات و جزئیات این فراخوان تا پایان آذر ماه سال جاری منتشر خواهد شد اظهار داشت: کلیه هنرمندان و متخصصان می توانند طرح ها، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در این خصوص به واحد شهرسازی شهرداری شهرکرد ارائه نمایند.
معاون شهرسازی شهرداری شهرکرد افزود: اولویت پیشنهادی طرح‌ها در این فراخوان، توجه به نمادهای سنتی و آئین‌های بومی و محلی است که هنرمندان باید در قالب تندیس، سردیس و المان طراحی کنند.
عبدالغنی تصریح کرد: برای جانمایی این المان ها در نوروز ۹۴ تعداد ۱۹ محل توسط واحد روابط عمومی و حوزه شهرسازی این شهرداری در سطح معابر پرتردد شهری در نظر گرفته شده است.
وی اظهارداشت: المان های شهری بعنوان عاملی مهم در حمایت از هویت شهر، و شاداب سازی روحیه انسانی کاربرد دارد و میتوان گفت، این المان ها حس شعف و شادمانی را در محیط شهری ایجاد می کنند.
معاون شهرسازی شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه، نیاز به فضاهای پرمعنا و زیبا در محیط های شهری بیش از پیش احساس می شود، گفت: لازم است تا با بهره گیری از هنر در ایجاد چنین فضاهایی روحیه شهروندان تلطیف شود که استفاده از المان های شهری یکی از این راهکارهاست.
وی تصریح کرد: المان های شهری علاوه بر داشتن جنبه تاریخی و هویتی شهر باید سبب شور و نشاط، ارتقای کیفیت و سرزندگی فضای شهری شود.
روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ