مسئول واحد محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت :

موتور خانه های ساختمان های اداری منطقه ۴ معاینه فنی شدند...

تاریخ انتشار: 12 نوامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مسئول واحد محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت : با شروع فصل سرما و لزوم بهینه سازی مصرف انرژی کلیه موتورخانه های ساختمان های اداری منطقه ۴ مورد معاینه فنی قرارگرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ فریبا خسروی با بیان این مطلب گفت : ساختمانهای نواحی نه گانه ، ساختمان مرکزی منطقه، ساختمان سه معاونت اجتماعی- فرهنگی ، حمل و نقل و ترافیک و امورشهری و محیط زیست و نیز ساختمان­های۴ سرای محله و درمانگاه شهرسالم که از سوی کارشناسان بهینه سازان صنعت تاسیسات مورد بازدید قرارگرفتند وکلیه نواقص مربوطه که به هر دلیل موجب اتلاف انرژی در این ساختمان­ها می گردند شناسایی شد.
وی افزود: پروژه معاینات فنی موتورخانه ها در ساختمان­های اداری منطقه ۴ از سال ۱۳۸۷ پس از اخذ گواهی ایزو ۱۴۰۰۱ ( استاندارد مدیریت زیست محیطی) آغاز شد و از آن زمان سالانه موتورخانه­های مذکور مورد معاینات فنی قرار گرفته و برگه معاینه فنی با اعتبار یک ساله و یا شش ماهه برای این ساختمان ها صادر می شود .
گفتنی است همچنین این اداره قصد دارد ساختمانهای با قیمانده تحت پوشش این منطقه را بصورت کامل بازدید و اقدام به معاینه فنی موتورخانه های آنها نماید .

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ