به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ،

افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شبکیه ، زجاجیه و کلینیک اطاق عمل جراحی های رفرکتیو در بیمارستان طرفه...

تاریخ انتشار: 12 نوامبر 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شبکیه ، زجاجیه و کلینیک اطاق عمل جراحی های رفرکتیو در بیمارستان طرفه با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران ، در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شبکیه ، زجاجیه و کلینیک اطاق عمل جراحی های رفرکتیو بیمارستان طرفه که مهندس علی محمدنژاد شهردار و جمعی از مدیران این منطقه ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی ، ریاست بیمارستان طرفه ، پزشکان و متخصصان حضور داشتند ، دکتر هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سخنانی با بیان توضیحاتی در خصوص اجرای طرح تحول سلامت در کشور گفت : نظام سلامت ضمن توانمندی ، عدالت محوری را نیز خواهد داشت و دسترسی مردم به خدمات ارتقاء می یابد.
وی افزود : با توجه به افزایش روزافزون بیماران دیابتی و بیماری‌های شبکیه ناشی از آن ، افتتاح بخش شبکیه که در آن از دستگاه های نسل سوم لیزر استفاده گردیده و نرخ درنظر گرفته شده نیز مطابق توان مردم می باشد ، یکی از ضروری ترین اقدامات و کاری بسیار مناسب و ارزشمند است .
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه از مهندس علی محمدنژاد شهردار منطقه ۱۲ و مجموعه عوامل ذیربط به دلیل تلاش و حمایتهای چشمگیر در بهسازی ، نوسازی و تجهیز این بخش قدردانی و اظهار امیدواری کرد با همکاری مدیریت شهری این منطقه ، ساختمان بیمارستان طرفه توسعه یابد.
گفتنی است کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شبکیه و زجاجیه شامل سه درمانگاه ویتره و رتین ، یک اطاق بینایی سنجی، دو یونیت و بخش تصویر برداری (فلوروسئین و مجهز‌ترین دستگاه oct) ، اطاق‌های لیزر با داشتن انواع لیزر و مجهز به کلیه تجهیزات مورد نیاز برای بیماران شبکیه در ۴۰۰ متر مربع دایر گردیده است.
لازم به توضیح است پس از افتتاح این مرکز ، عمل جراحی رفع عیوب انکساری یکی از بیماران با دستگاه لیزر اگزایمر EXSOO آلیگراتو که در نوع خود مجهز‌ترین دستگاه در دنیا می‌باشد در بخش اطاق عمل سرپایی چشم و مرکز جراحی های رفع عیوب انکساری (لیزیک و لازک) توسط دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با موفقیت کامل به انجام رسید.

چاپ چاپ