- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

ترمیم کف پوش زمین بازی کودکان در منطقه ۷

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۷ از اجرای عملیات ترمیم کف پوش زمین بازی کودکان و وسایل بازی در این منطقه همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حجت الله رمضانخانی با اعلام این مطلب افزود: اجرای طرح کاشت درخت در منازل و مدارس سطح منطقه، اهداء گل به مساجد و توزیع نهال رایگان (در هفته منابع طبیعی) از جمله اقدامات ویژه اداره فضای سبز منطقه در طرح استقبال از بهار است.
وی با اشاره به ایجاد فرش گل و گلکاری میادین و پارکهای محله ای در سطح منطقه، تصریح کرد: بازپیرایی و ترمیم فضای سبز و ورودیها بویژه ترمیم چمن کاری های سطح منطقه، نظافت و پاکسازی پارکها و فضاهای سبز از دیگر فعالیت های ویژه ای است که در دستور کار منطقه قرار دارد.

به گفته رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۷ رنگ آمیزی پایه های روشنایی، ظروف زباله، نیمکت، سایبان و سایر تاسیسات و تجهیزات موجود در فضای سبز سطح منطقه و نواحی پنجگانه،
توجه و رسیدگی ویژه به سرویس های بهداشتی و آبخوری ها در سطح پارکها و فضاهای سبز و رسیدگی به وضعیت آبنماها و رفع نواقص موجود از جمله اقداماتی است که همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار انجام می شود.