تاریخ انتشار: 15 فوریه 2015 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

قائم مقام شهردار قم خبر داد: تشکیل ستاد استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرداری قم...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

قائم مقام شهردار قم از تشکیل ستاد استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرداری قم خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا شب گذشته در جلسه‌ای که به منظور برنامه‌ریزی و آمادگی برای استقبال مدیریت شهری قم از رئیس جمهور و هیئت دولت که اسفندماه سال جاری به استان قم سفر خواهند کرد؛ گفت: این ستاد به منظور آمادگی استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در راستای انجام امور مرتبط با شهرداری قم بوده که می‌بایست به نحو احسن انجام گردد.

وی در این جلسه که با حضور معاونین، شهرداران مناطق هشتگانه و مدیران ستادی شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به فرصت‌های مناسبی که برای شهر و استان مقدس قم در خلال این سفر به دست خواهد آمد اضافه کرد: بایستی با برنامه‌ریزی لازم و معرفی بهتر خدمات مدیریت شهری بتوانیم بهترین بهره‌برداری را از این فرصت داشته باشیم.

زارعی کوشا هدف مجموعه اجرایی استان قم برای استقبال از رئیس جمهور را تقویت نظام با توجه به موقعیت خاص این استان و دید رسانه‌ای ویژه‌ای که به در این سفر وجود خواهد داشت عنوان کرد و افزود: بایستی تمامی اقدامات لازم را در حوزه مدیریت شهری در خصوص استقبال از هیئت محترم دولت به انجام رسانیم.

قائم مقام شهردار قم اخذ اعتبارات و مجوزهای مورد نیاز از هیئت دولت برای شهرداری قم را یادآور شد و گفت: اخذ این اعتبارات و امتیازات می‌تواند تأثیر بسزایی در جهت خدمت بهتر به زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) داشته باشد و بایستی نسبت به آن توجه ویژه داشت.

تشکیل کمیته پیگیری اخذ مجوزات و اعتبارات از هیئت دولت، تعریف و معرفی پروژه‌های شهرداری قم علی‌الخصوص پروژه‌های شاخص و میزان اعتبارات مورد نیاز، تهیه لیست پروژه‌های قابل افتتاح و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم افتتاحیه آن، تشکیل اتاق سرمایه‌گذاری استان قم در نهاد ریاست جمهوری، پیگیری مباحث مترو، مونوریل و پروژه‌های سرمایه‌گذاری از دیگر نکات و پیشنهادات مورد بحث در این جلسه بود.

mrchitsaz@qom.ir محمدرضا چیت‌ساز
۱۳۹۳/۱۱/۲۶
اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم

چاپ چاپ