شهروندان محدوده شمال غرب تهران 2 ماه فرصت دارند؛

اجرای طرح چکاپ فوق تخصصی بیماری های قلبی و سرطانی در منطقه ۲۲...

تاریخ انتشار: 16 فوریه 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ ،چکاپ فوق تخصصی رایگان را در محدوده شمال غرب تهران برگزار می کند. شهروندان برای استفاده از خدمات ارائه شده در این طرح، ۲ ماه فرصت دارند به خانه های سلامت موجود در این منطقه مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت:« طرح چکاپ فوق تخصصی رایگان بیماری های قلبی و سرطان ویژه ی شهروندان و اعضای کانون های ۱۰ گانه سلامت با عنوان نسیم سلامتی به مدت ۲ ماه از ۲۵ بهمن ماه ۹۳ تا پایان فروردین ۹۴ماه در منطقه ۲۲ اجرا می شود.»
وی افزود:« این طرح طی چند مرحله مقدماتی شامل تکمیل تقاضانامه و تعهدنامه موقوفات، تشکیل پرونده، ویزیت پزشکی رایگان، مرحله اول شامل معاینه فیزیکی کامل بدن توسط پزشک، آزمایش خون، فشارخون و نوار قلبی، سونوگرافی، اسکن های مورد نیاز برای بررسی احتمالی بیماری ها بنا به تجویز پزشک و مرحله دوم شامل چکاپ پزشکی فوق تخصصی شامل آندوسکوپی و کولون سکوپی، هیستولوژی، تصویر برداری، سیتولوژیوی و مطالعات آزمایشگاهی انجام خواهد شد. شهروندان برای ثبت نام، گرفتن معرفی نامه و کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به خانه های سلامت واقع در سطح منطقه مراجعه کنند.»

چاپ چاپ