تاریخ انتشار: 16 فوریه 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

دومیلیون مترمربع از بزرگراه های غرب تهران مرمت و بازسازی شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون فنی وعمران منطقه۵ در اشاره به اجرای طرح های عمرانی منطقه گفت: همزمان با بهسازی معابر سطح محلات ،طرح مرمت وبازسازی بزرگراه های غرب تهران دردستور کارقرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵ ،مسعود رضا رئیس دانا ،معاون فنی وعمران منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: با توجه به واقع شدن بخش عمده ای ازبزرگراه های غرب تهران در منطقه۵ ،عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه در دستورکار قرار گرفته و تلاش برای مرمت نقاط آسیب دیده این معابر آغاز شده است.

وی با بیان آنکه اقدامات مرمتی در بزرگراه ها صورت گرفته است افزود: طی اجرای این طرح نقاط شناسایی شده توسط سیستم مکانیزه ارزیابی معابر از طریق اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری مرمت می شود.

معاون شهردار منطقه ۵تصریح کرد : با توجه به ویژگی جغرافیایی منطقه وشیب معابر این طرح با هدف مقاوم سازی ترانشه‌های معابر، مقاوم سازی دیوارهای موجود وبهسازی و جلوگیری از بروز حوادث انجام شد.

وی افزود: این طرح در بزرگراه‌های محمد علی جناح ، شهید باکری و…. که نیاز به بهسازی و مقاوم سازی داشتند، با احداث دیوار حایل انجام شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ گفت: با توجه به بافت کوهستانی، شیب زمین، امکان ریزش خاک، رانش ساختمان‌ها و مقاوم نبودن خاک، احداث دیوار سنگی از جمله مهم‌ترین اقدامات عمرانی در راستای بهسازی معابر است .

چاپ چاپ