- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

حضور شهرداری شهرکرد در چهارمین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ها

شهردار شهرکرد از شرکت و حضور فعال این شهرداری در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد.
نورالله غلامیان دهکردی اظهار داشت: شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه با حضور در این نمایشگاه بین‌المللی به ارائه خدمات، دستاوردها و معرفی طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری خود برای جذب سرمایه می‌پردازند.
وی افزود: به روزرسانی شاخص‌های مدیریت شهری و افزایش سرعت فعالیت شهرداری‌ها در راستای کسب رضایت‌مندی شهروندان، کسب خلاقیت‌ها، توانمند کردن نظام مدیریت شهری و همچنین اعلام راهبردهای علمی شهرداری‌ها از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است.
غلامیان دهکردی خاطرنشان کرد: به طور حتم این نمایشگاه با گستردگی خاص خود در ابعاد ملی می‌تواند نتایج مثبتی در حوزه فعالیت‌های عمرانی کشور و شهرداری‌ها نیز داشته باشد.
شهردار شهرکرد انتقال تجارب بین شهرداری‌ها و به روزرسانی اطلاعات مدیران شهری را از جمله نقاط قوت برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور از تاریخ دوم الی پنجم اسفندماه ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور شهرداری‌ها و شرکت‌های فعال تولیدی برگزار خواهد شد.
وی افزود: معرفی طرح‌های شهرداری شهرکرد برای جذب سرمایه و استفاده از فرصت تعامل با سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهر از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه محسوب می‎شود.
غلامیان دهکردی بیان داشت: شهرداری شهرکرد به خاطر دارا بودن قابلیت های فراوان به ویژه در بخش عمران و خدمات رسانی، توانایی و قابلیت رقابت با بسیاری از شهرداری های کشور و برخی شهرداری های بزرگ را دارد.
شهردار شهرکرد تصریح کرد: ارائه دستاوردهای شهرداری شهرکرد در این نمایشگاه، نقش مهمی در راستای جذب سرمایه گذار، افزایش سرمایه گذاری و رونق همه جانبه استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد ایفا می کند.
غلامیان دهکردی توسعه شهری را یک ضرورت اصلی فراروی مدیران شهری برشمرد و گفت: در حالی که توسعه شهری پایدار بخش عمده‏ای از ادبیات شهرسازی سال‌های اخیر را به خود اختصاص داده، پرداختن به اصول و معیارهای توسعه پایدار هنوز نیازمند تحقیق و پژوهش فراوان است.
روابط عمومی شهرداری شهرکرد