- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

اجرای عملیات آسفالت خیابان انقلاب در محدوده منطقه ۷

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ از اجرای عملیات آسفالت خیابان انقلاب حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شهید مفتح خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، شهرام شفیعی با اعلام این مطلب افزود: این پروژه در سال ۹۴ و با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشهودترین و بارزترین فعالیت‌های شهرداری استانداردسازی معابر شهری است، تصریح کرد: تراش و روکش آسفالت خیابان انقلاب ۴۸ هزار و ۶۰۰مترمربع خواهد بود و در این پروژه ۱۱ هزار تن آسفالت استفاده می شود.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ خاطرنشان کرد: در بحث سلامت شهروندی، داشتن کوچه‌ها و گذرگاه‌های ایمن و استاندارد و رفع نقاط حادثه خیز شهری نقش بسزایی در سلامت جسمی، روانی و اجتماعی شهروندان دارد، چراکه خیابان‌ها، کوچه‌ها و گذرگاه‌های غیرایمن و وجود نقاط حادثه‌خیز در شهر موجب بروز سوانح و حوادث ترافیکی شده و سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازد.
به گفته وی مدیریت شهری با هدف ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان ، همواره بر آن است تا مشکلات معابر و فضاهای شهری را برطرف کرده و قابلیت استفاده راحت تری را از این فضاها برای مردم فراهم سازد.
شفیعی با تاکید بر اینکه خیابان انقلاب از معابر قدیمی و پر تردد است و فرسودگی آسفالت آن برای رفت و آمد شهروندان و وسایل نقیله مشکلاتی را ایجاد کرده است، یادآور شد: این شهرداری در سال جاری بخش اعظم عملیات های عمرانی خود را به آسفالت، لکه گیری و روکش معابر اختصاص داده و تا آن زمان که اعتبارات و یا شرایط جوی ما را یاری کند، معابر اصلی و فرعی شهر را از وضع موجود به وضع مطلوب خواهیم رساند.