- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

دومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط عمومی ها در منطقه ۴ قرعه کشی شد

مراسم قرعه کشی دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام وحدت روابط عمومی ها(یادواره پروفسور کاظم معتمد نژاد) با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، نادر گودرزی مدیر تربیت بدنی منطقه هدف از برگزاری این مسابقات را زنده نگه داشتن یاد و خاطره پروفسور معتمدنژاد عنوان کرد با بیان این مطلب گفت: منطقه ۴ برای دومین سال پیاپی میزبان مسابقات فوتسال جام روابط عمومی های مناطق ۲۲ گانه و سازمان های شهرداری تهران ، بانک ها و خبرگزاری های کشور خواهد بود.
سیدمهدی سیدعلی رئیس کمیته فنی رقابت ها ضمن تشکر از میزبانی شایسته منطقه ۴ در سال گذشته، از برگزاری این دوره از رقابت ها با حداکثر کیفیت ابراز امیدواری کرد و گفت: دومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط عمومی ها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره پدر علم ارتباطات پروفسور کاظم معتمدنژاد برگزار می گردد.
وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات ۳۳ تیم شرکت کننده در هفت گروه ۴ تیمی و یک گروه ۵ تیمی قرار گرفتند و به صورت گروهی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
سیدعلی در پایان خاطر نشان کرد: این مسابقات از روز شنبه دوم اسفند ماه به میزبانی شهرداری منطقه ۴ در مجموعه ورزشی آبفا برگزار خواهد شد.