- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

دیدار شهردار اراک با جانبازان سرافراز دفاع مقدس

شهردار اراک به همراه معاونین اداری مالی، فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و مدیر اداره روابط عمومی و جمعی از کارشناسان، از جانبازان سرافراز دفاع مقدس دیدار نمود.
مهندس محمدابراهیم عباسی شهردار اراک، دیدار صمیمی با جانباز پرافتخار محمدرضا ثامنی، که در عملیات والفجر مقدماتی در روز ۲۲ بهمن ماه سال ۶۱ و در منطقه فکه به درجه جانبازی نائل شده و جانباز سرافراز عباس کمال آبادی کارمند بازنشسته شهرداری اراک که در منطقه سردشت کردستان در سال ۶۲ به درجه جانبازی مفتخر شده، را توفیق بزرگی برای مجموعه شهرداری دانست.
شهردار اراک، با تجلیل از فداکاری جانبازان بزرگوار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت و مسوولین نظام همیشه قدردان جانفشانی این بزرگواران هستند، لذا می بایست رسیدگی به مشکلات جانبازان در دستور کار مدیران شهری قرار گیرد.
وی ادامه داد: اجر و پاداش دنیا و آخرت نصیب شما جانبازان است چرا که شما همان راهی را که خاندان رسالت پیش پای ما گذاشته است، طی کردید و همین کار پاداش و اجر بی پایانی را به شما می دهد.
شایان ذکر است دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از برنامه هایی است که به صورت هفتگی توسط شهردار، معاونین و مدیران شهرداری اراک با هماهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی برنامه ریزی و اجرا می گردد و از این عزیزان تقدیر می شود.