رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران:

روابط عمومی کلانشهرها به دنبال ارایه راهکارهای مناسب برای خدمت به مردم هستند...

تاریخ انتشار: 19 فوریه 2015 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزاری بیست و دومین نشست کمیته روابط عمومی و ارتباطات شهرداری کلانشهرهای کشور را به فال نیک گرفت و گفت: یکی از اهداف اصلی این نشست ارائه راهکارهای مناسب جهت خدمت رسانی به مردم می باشد.
با بیان این مطلب اظهار داشت: توجه به نیازهای شهروندان و اهتمام در تامین آن از جمله موارد بسیار مهمی است که مدیریت شهری باید توجه ویژه به آن نماید و در تمام شئونات کاری آن را لحاظ نماید.
وی با اشاره به اینکه شهرداریها امور متعددی در حوزه های مختلف شهری را بر عهده دارند، افزود: این نشست ها موجب انتقال تجربیات و ارائه راهکارهای جدی در حل مسائل شهری خواهد بود که خدمت به مردم را توسعه داده و ارتباطات اجتماعی و انسانی را به صورت نظام مند و سیستمی شکل می دهد.
گیل آبادی با تاکید بر استفاده از فرآیند های خدمتی برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری تصریح داشت: رسانه ها نقش بسزایی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم را دارند و توسعه روابط اجتماعی از طریق شهرداریها توسط رسانه ها منجر به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق خواهد بود.
وی رسانه ها را از ارکان اصلی اطلاع رسانی به شهروندان عنوان کرد و افزود: فعالیت رسانه ها و همکاری آنها با مدیریت شهری محور مشترکی را به وجود آورده است و تحکیم اطلاعات از موارد مورد توجه در این نشست ها خواهد بود..

چاپ چاپ