- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

در آستانه سال نو: ۵بازار روز درشمال شرق تهران راه اندازی شد

معاون امور شهری شهرداری منطقه۴ از ساماندهی و راه اندازی ۵بازار روز درشمال شرق تهران همزمان با فرارسیدن ایام پایانی سال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی با بیان این خبر اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام پایانی سال و در راستای رفاه حال شهروندان منطقه ، معاونت امور شهری منطقه۴ نسبت به راه اندازی ۵بازار روز جدید در سطح منطقه اقدام نموده است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح در جهت رفع سدمعبر، ساماندهی دستفروشان منطقه و نیز تامین مایحتاج شب عید شهروندان صورت می گیرد، افزود: براین اساس، راه اندازی سه شنبه بازار در محل خیابان سازمان آب ناحیه۸ و خیابان بم ناحیه۹ ؛ چهارشنبه بازار در خیابان استخر ناحیه۹؛ پنجشنبه بازار در میدان قرآن ناحیه۹ و جمعه بازار در محله خاک سفید ناحیه ۶ در دستورکار اداره ساماندهی معاونت قرار گرفت.
ناصحی ادامه داد: این بازارهای روز موقت، با بیش از ۲۰۰غرفه مختلف شامل غرفه های مواد غذایی، لباس، مواد شوینده وبهداشتی و … کاملا مشابه با نمایشگاههای بهاره به تامین مایحتاج شب عید شهروندان منطقه می پردازند.
وی در پایان یادآور شد: بازارهای روز منطقه از بهمن ماه جاری راه اندازی شده اند و تا پایان سالجاری به خدمت رسانی به ساکنین شمال شرق تهران خواهند پرداخت.
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی