- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

سیف الهی: اسکان مسافران نوروزی در ۴ پارک کرمان/ چیدمان سفره های هفت سین در سطح شهر

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان از آماده سازی چهار پارک برای اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز امسال خبر داد.
مهندس ایمان سیف‌الهی اظهار داشت : این سازمان آماده‌سازی و تجهیز پارک‌های شهید باهنر، مسافر، مادر و مجموعه‌ جنگل قائم جهت اسکان مسافران نوروزی را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه مسافران باید تنها در پارک‌های مذکور اقدام به نصب چادر مسافرتی کنند، گفت: شهرداری از خدمات دهی به مسافرانی که در پارک‌هایی غیر از پارک‌های مذکور اسکان یابند، معذور است.
وی با بیان این‌که این سازمان طبق روال سال‌های گذشته، به چیدن تعدادی سفره‌ هفت‌سین متنوع در نقاط مختلف شهر کرمان اقدام می‌کند، افزود:یک سفره‌ ی هفت‌سین مقابل این سازمان در مجموعه‌ جنگل قائم و هم چنین تعدادی سفره هفت سین در ابعادی کوچک تر در پارک‌های شهید مطهری، مادر و شهید باهنر و مجموعه‌ حیات وحش نیز در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان گفت: برای استقبال از نوروز ،تمام نقاط اصلی شهر برای گل ‌کاری فصلی شناسایی شده و به زودی این نقاط گل‌ کاری خواهد شد.
سیف‌الهی اظهار داشت: هم‌چنین این سازمان عملیات گل‌ آرایی اطراف سفره‌های هفت‌سین چیده شده در سطح شهر را انجام می دهد .
وی خاطر نشان کرد : روشنایی کلیه پارک‌ها، بهسازی و مناسب ‌سازی تمام سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها که در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان قرار گرفته است ،تا آغاز سال جدید انجام می پذیرد.