تاریخ انتشار: 23 فوریه 2015 - اخبار

اولین کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

حجت الاسلام امرودی :یادمان نرفته هرچه داریم ازخون شهیدان است
صبح امروز ۳۲۰ نفر از خانواده شهدا و شهروندان منطقه ۱۱ با بدرقه مدیران شهری ؛ در قالب کاروان راهیان نور عازم جبهه های جنوب کشور شدند تا دیداری از رزمگاه فرزندان ایران اسلامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، آیین بدرقه کاروان راهیان نور منطقه ۱۱ ؛ با حضور حجت الاسلام امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ؛ خضرایی مدیر باغ موزه دفاع مقدس ، آل عوض رییس بازرسی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ؛آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ و جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۱۱ برگزار شد.
حجت الاسلام امرودی در این مراسم با بیان این که عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی و آسایش و امنیت کشور مدیون رشادت های جوانانی است که با فداکاری و از خود گذشتگی آنان به ما رسیده ؛ خطاب به شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: ای کاش بودید و می دیدید که امروز دانشگاه ها مملو از جمعیت دانشجویی است، ای کاش می دیدید که برادران شما در زمینه های علمی آثار بزرگی در دنیا خلق می کنند ، ای کاش دهه فجر را می دیدید و ای کاش امروز بودید و می دیدید که ملت ما زیر سایه رشادت های شما پیشرفت می کنند.
او خاطر نشان کرد که پیشرفت امروز کشور ما مدیون بزرگی هزاران شهیدی است که در خاک جبهه ها خاک شدند تامردم ایران امنیت و عزت و آسایش پیدا کنند.
نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ نیز در بدرقه کاروان راهیان نور از شهروندانی که عازم جبهه های ایثار و فداکاری هستند ؛خواست تا در بازگشت از این سفر معنوی ؛فرهنگ ارزشمند ایثار و فداکاری را با خود به دل محلات شهر بیاورند و در زندگی خود جاری کنند.
کاروان راهیان نور منطقه ۱۱ با حضور ۳۲۰ نفر از شهروندان این منطقه روز دوشنبه ۴ اسفند عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند و در این سفر از شهرهای اندیمشک، شوش ،اهواز،شلمچه ،خرمشهر ،نهر خین، طلاییه و هویزه بازدید می کنند.
Attachments area
Preview attachment IMG_3887.JPG
[Image]

چاپ چاپ