گردهمایی پژوهشگران واصحاب علم و دانش در جشنواره پژواک منطقه ۱۱...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با محوریت آسمان آبی ،زمین پاک برگزار شد
گردهمایی پژوهشگران واصحاب علم و دانش در جشنواره پژواک منطقه ۱۱
دومین جشنواره پژواک منطقه ای با محوریت آسمان آبی ،زمین پاک ، با حضور پژوهشگران و اصحاب علم و اندیشه به میزبانی شهرداری منطقه ۱۱ در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، اداره مطالعات اجتماعی و فرهنگی در دومین جشنواره پژواک منطقه ای با گردهمایی پژوهشگران، اصحاب علم و دانش و فرهیختگان محلی از آنان دعوت کرد تا در انجام پژوهش ها و پروژه های محلی مشارکت فعال داشته باشند.
در این جشنواره که با حضور نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه، محکی مدیر کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، مسئولین و مدیران منطقه به همراه ،پژوهشگران محلات برگزار شد، نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه۱۱ ضمن تأکید بر ضرورت و اهمیت نقش پژوهش در انجام پروژه های شهری، از فرهیختگان و اندیشمندان حاضردر جشنواره دعوت کرد تا در انجام پژوهش ها و پروژه های محلی مشارکت فعال داشته و شهرداری را در این راستا یاری نمایند.
همچنین مدیر کل مطالعات به ضرورت توجه هر چه بیشتر شهروندان نسبت به بحران های زیست محیطی تأکید و خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان در مدیریت این بحران ها شد.
در پایان ضمن معرفی نفرات برتر جشنواره پژواک در دو محور سند توسعه محلات و آسمان آبی، زمین پاک، از تلاش های پژوهشگران محلات منطقه در راستای تدوین سند توسعه و هم اندیشی محلی در سال ۹۳تقدیر به عمل آمد.

چاپ چاپ