تاریخ انتشار: 24 فوریه 2015 - اخبار

شهردار منطقه سه مشهد در دیدار با خانواده جانبازان؛ خانواده جانبازان، جان بازان واقعی هستند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه سه و رئیس بنیاد شهید منطقه دو مشهد به همراه جمعی از فرماندهان انتظامی و اعضای شوراهای اجتماعی محلات فاطمیه، رسالت، بهمن و مهرگان با حضور در منزل جانبازان هشت سال دفاع مقدس، با آنها و خانواده ایثارگرشان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد، این بازدیدها همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) و به منظور دلجویی از خانواده جانبازان به عمل آمد.
علی یوسف زاده شهردار منطقه سه در این خصوص گفت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا و جانبازان عظیم الشان در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان عزیز ست. دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده بزرگوار آنان توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.
شهردار منطقه سه نیز با بیان اینکه خانواده شهدا ولی نعمت ماهستند گفت : عملکرد امروز ما زیر نظر این عزیزان است که اگر خدای ناکرده درانجام وظیفه خودمان کوتاهی کرده باشیم باید پاسخگو باشیم .
وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
یوسف زاده در پایان با تاکید بر اینکه جانبازان واقعی خانواده جانبازانی هستند که با از خودگذشتگی تیمار داری این عزیزان را سالهاست بر دوش می کشند تاکید کرد: جان بازان جانباز خانواده هایی هستند که زینب وار سالهای سال از کسانی که به پیروی از راه شهدا جان خود را در دست گرفتند تا امروز در آسایش و آرامش زندگی نماییم هستند و از این روست که امروز و در روز موسوم به پرستار افتخار حضور در جوار خانواده های این عزیزان را داشته ایم که از این بابت بسیار خرسندیم.
حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد شهید منطقه دو نیز ضمن تقدیر از ایثارگری خانواده جانبازان انقلاب اسلامی گفت: تجدید عهد با آرمانهای انقلاب اسلامی و تکریم ایثارگران به یادآوری دلسوزی سالهای سال همسران جانبازان سرافراز است.
وی افزود: جانبازان از جان خود گذشتند تا ما در آزادی و استقلال همه جانبه زندگی کنیم و ما باید قدر لحظه لحظه زندگی خود را بدانیم و در ادامه راه آنان و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت و از خودگذشتگی در جامعه تلاش کنیم.
وی در پایان با تشکر ویژه از شهرداری منطقه سه که در بسیاری از حوزه های تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان پیش قدم بوده است تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و ایثارگران هستند و شما نیز برای خدمت رسانی هرچه بهتر ما و مسئولان به مردم دعا کنید.
در این دیدار نیز جانباز ۴۵ درصد اسماعیل شریفی با تقدیر از اقدام مناسب در تجلیل از خانواده جانبازان، آنها را گنجینه ای گران بها دانست که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند و بخش زیادی از جانبازی های خود را متعلق به همسر و خانواده اش دانست که سالهای سال از وی حمایت و پرستاری نموده اند.
گفتنی است خانواده حاج جواد کریمی جانباز ۳۵ درصد محله فاطمیه، سید احمد ایزدی جانباز ۳۵ درصد محله بهمن و جانباز ۵۰ درصد محله مهرگان یحیی فضلی در این دیدارها مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

چاپ چاپ