- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

معابر شمال شرق تهران نونوار می شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ از آغاز طرح استقبال از بهار ۹۴ در محلات شمال شرق تهران خبر دادو گفت: این طرح در ۸ موضوع آغاز شده است و پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمد شیری با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن فصل بهار و به منظور زیبایی و ایمن سازی معابر شهری، طرح استقبال از بهار ۹۴ در ۸ موضوع شامل؛ ترمیم آسیب های پیاده روها، جداول، انهار، رفع معارض پیاده روها، ساماندهی حریم کارگاهی، لکه گیری هندسی ، مرمت نوارهای حفاری، همسطح سازی پیاده روها و سواره روهاو همسطح سازی دریچه ها در دستور کار قرار گرفت و مرحله نخست آن به پایان رسید.
وی افزود: مرحله نخست این طرح که از ۱۳ بهمن ماه آغاز شده است ، تمامی مشکلات موجود در محلات با استفاده از تیم های تشکیل شده، شناسایی و از تاریخ ۱۸ بهمن در دستور کار قرار گرفت .
شیری افزود: در مرحله دوم طرح استقبال از بهار ۹۴ که در دوره زمانی ۲۵ بهمن تا ۳ اسفند قرار دارد، مشکلات معابر در دستور شناسایی قرار گرفت و عملیات اجرایی موارد مشخص شده تا ۲۳ اسفند ماه به پایان خواهد رسید.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ در ادامه از ممنوعیت حفاری در آستانه سال نو خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان منطقه ۴، از ۱/۱۲/۹۳ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ صدور هر گونه مجوز حفاز در محدوده منطقه ۴ ممنوع می باشد.