تاریخ انتشار: 25 فوریه 2015 - اخبار

غرب پایتخت آماده استقبال از بهار می شود

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهرداری منطقه ۵ با بسیج کلیه نیروهای اجرایی با شعار محوری «آسمان آبی – زمین پاک» و با تمرکز ویژه بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و با تأکید بر خدمت‌رسانی هوشمدانه و اثرگذار به استقبال بهار ۹۴ می‌رود

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵ ،پژمان پشمچی زاده ، شهردار منطقه در جلسه هماهنگی اجرای طرح استقبال از بهار گفت: این طرح یکی از اقدامات ارزشمندی است که هرسال به پاسداشت سنت حسنه ایرانیان در نظافت و آراستگی محیط زندگی در آستانه سال نو در قالب برنامه های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری با بسیج کلیه نیروها و امکانات اجرا می شود.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب وارتقای کیفیت خدمات رسانی از جمله اهداف موردتوجه دراین طرح است وانتظار می رود کلیه حوزه های اجرایی ونواحی با درنظرگرفتن دقت وسرعت دراجرای برنامه ها تامین رضایت شهروندان را فراهم کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح های عمرانی در ۶۱۰نقطه شناسایی شده گفت: طرح های عمرانی در قالب عملیات لکه گیری و آسفالت معابر، بهسازی معابر، نهرسازی،پیاده روسازی، ترمیم و مرمت دریچه ها، سطح منطقه با تجهیز اکیپ های مخصوص در حال انجام است که این اقدامات در جهت تأمین رفاه شهروندان اجرا می شود.

شهردار منطقه تصریح کرد: درطرح استقبال ازبهار ۹۴ خیابان های آیت اله کاشانی ،فردوس ،شاهین وبزرگراه اشرفی اصفهانی امحورهای نمونه منطقه شناسایی شده است که همزمان با اجرای برنامه های عمرانی ،ترافیکی وخدماتی درسطح محلات ،اقدامات گسترده وویژه ای دراین محورها اجرا می شود.

پشمچی زاده افزود: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در تحقق “آسمان آبی وزمین پاک” برنامه های گسترده فرهنگی ،آموزشی ،ترافیکی وهمچنین زیست محیطی پیش بینی شده است که توسعه فضای سبز ،توزیع وکاشت نهال درمنازل ومعابر،توزیع مخازن تفکیک پسماند درسطح محلات ،آموزش تفکیک پسماند و…. از جمله این اقدامات است .

وی با تأکید بر این که بخشی از فعالیت‌های طرح استقبال از بهار با محوریت «خط سفید» است خاطرنشان کرد: ایجاد انضباط و نظم‌بخشی به ترافیک در صدر فعالیت‌های بهاره ما قرار دارد و خط‌کشی منظم شبکه معابر شهری، یکی از فعالیت‌هایی است در دستور کار قرار دارد.

چاپ چاپ