- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برنامه های ویژه ایام فاطمیه در منطقه ۷

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری برنامه های ویژه در این منطقه به مناسبت ایام فاطمیه با هدف زنده نگهداشتن یاد و ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام و سرور زنان بهشت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمود منیعی با اعلام این مطلب افزود: زن در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و زنان جهان اسلام باید شیوه زندگی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.
وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ فاطمی گفت: ایام فاطمیه فرصتی است تا به تعمیق احکام الهی در جامعه بپردازیم چرا که مردم در این ایام به صورت خودجوش در مراسم عزاداری شرکت می کنند.
به گفته معاون شهردار منطقه ۷ برگزاری مراسم زیارت حضرت فاطمه(س) ، برگزاری کارگاه حجاب و عفاف در سرای محلات، برپایی ایستگاه صلواتی در میدان امام حسین (ص)، میدان نامجو و میدان هفت تیر و مداحی و مولودی خوانی و سخنرانی در خصوص زندگی فاطمه زهرا (س) در مساجد منطقه از جمله ویژه برنامه های این معاونت در ایام فاطمیه است.
وی تصریح کرد: عزاداری در میدان گرگان با مشارکت بسیج منطقه، مشارکت در برنامه های میدان امام حسین (ع) و برپایی زیارت عاشورا در مساجد و سرای محلات از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه خواهد بود.
منیعی با اشاره به اینکه الگو پذیری از فاطمه زهرا(س) نیازمند شناخت دقیق ایشان است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ فاطمی جامعه را به سعادت می رساند و ضرورتی است که باید مرود توجه قرار گیرد.