تاریخ انتشار: 01 مارس 2015 - اخبار

مخازن و زیر مخزنی ها در منطقه ۷ ساماندهی می شود

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح رسیدگی به وضعیت مخازن و زیر مخزنی ها همزمان با طرح استقبال از بهار با هدف بهبود وضعیت بصری شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، پیروز بشر با اعلام این مطلب افزود: رسیدگی و توجه به وضعیت ظاهری و فنی ماشین آلات جمع آوری زباله و تجهیزات انفرادی نیروی انسانی و رسیدگی و رفع نواقص و بهسازی اسکانهای کارگری از جمله فعالیت های ویژه اداره بازیافت است.

وی با اشاره به پاکسازی ویژه معابر و جداول اصلی و فرعی منطقه، خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت نظافت، نصب مخزن و … در پایانه های مسافربری، رسیدگی و توجه به جمع آوری و انتقال زباله های حجیم در روزهای پایانی سال و رنگ آمیزی و نوسازی غرفه های بازیافت در ایام اجرای طرح استقبال از بهار از دیگر اقدامات منطقه خواهد بود.

رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه ۷ با اشاره به آغاز این طرح از اول اسفند ماه تا سی و یکم فروردین سال آینده، گفت: پاکسازی جداره های شهری اعم از المانها و تاسیسات و تجهیزات منصوبه ، ایستگاه های اتوبوس و بی آر تی ، پلهای عابر پیاده ، تابلوها ، چراغهای راهنمایی و تهیه سفره هفت سین با مواد بازیافتی (بهترین ها از دور ریختنی ها) در کلیه غرفه ها از ویژه برنامه هایی است که در دستورکار قرار گرفته است.
وی با تاکید بر رنگ آمیزی خودروهای ملودی مکانیزه و کدگذاری در ایام اجرای طرح، تصریح کرد: تهیه کاور و کلاه با مشخصات تأیید شده ( همراه با شعار استقبال از بهار) برای کلیه عوامل جمع آوری پسماند خشک بصورت یکپارچه و متحدالشکل و برگزاری جشنواره های بازیافت (جنگ شادی) با موضوع بازیافت و تحویل پسماند خشک در کنار غرفه های بازیافت از دیگر اقدامات اداره بازیافت منطقه است.

چاپ چاپ