- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

عاشقان سرزمین نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

کاروان راهیان نور منطقه۵ با حضور مدیران شهرداری وجمعی از خانواده شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵ ،حجت الاسلام میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران دراین مراسم که جمعی ازمدیران منطقه ۵، نماینده باغ موزه دفاع مقدس وشورایاران محلات برگزار شد، ضمن تلاوت قرآن کریم و مداحی،۴۲۰نفر از خانواده های معظم شهداوشهروندان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

حجت الاسلام میثم امرودی در این مراسم سفر به مناطق عملیاتی را سفری معنوی وارزشمند برشمردو گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین دستاورد این سفرمعنوی است.

وی گام نهادن در سرزمینی که با نام مقدس شهدا مزین شده یک لطف ورحمت الهی عنوان کردوافزود: وجب به وجب مناطق عملیاتی پر از خاطره است و شما در این مسیر شاهد رشادت‌های رزمندگان اسلام در قالب عملیات‌های مختلف خواهید بود.

وی یادآور شد: بازدید از این مناطق عملیاتی توفیقی است که می توان درآن ارزش های دفاع مقدس وایثاروشهادت را به خوبی درک کرد ومی بایست قدر لحظه به لحظه آن را بدانیم .

وی افزود: ضرورت و اهمیت کاروان راهیان نور بر همگان روشن است و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری، این کار فرهنگی را باید جدی گرفت و خوشبختانه آثار این کار فرهنگی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان به خوبی آشکار شده است.

رضا مرادی ،قائم مقام شهردارمنطقه در این مراسم افزود: به منظور پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا در آستانه بهار ۴۲۰نفر از خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان و شورایاری های محلات به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرده و با ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

قائم مقام شهردار منطقه ۵ در ادامه خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور فرصتی است تا شهروندان با رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان و شهیدان آشنا شوند و ارزش‌های اصیل انقلاب را درک کنند.

لازم به ذکر است کاروان راهیان نور منطقه ۵ پس از اقامه نماز صبح و قرائت زیارت عاشورا با بدرقه رسمی مدیران شهری به سرزمین لاله ها رهسپار شدند .

****