- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برگزاری همایش زن و زیبایی اندیشه در فرهنگسرای کوثر

سرویس خبر:اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان
همایش زن و زیبایی اندیشه با هدف تاکید بر لزوم اندیشه و تفکر در زنان و مقابله با مدگرایی به‌عنوان صنعتی برای استثمار وجود زنان، در فرهنگسرای کوثر شهرداری برگزار شد.
بر اساس این گزارش،در این همایش که با هم‌کاری شهرداری کرمان و واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد، نیلچی‌زاده کارشناس سبک زندگی در جمع زنان گفت: زنان در وادی زیبابودن و زیبانمودن گمراه شده‌اند و این هدف تبلیغات رسانه‌ای است که زنان اصیل و باهوش را دل‌مشغول زیبانمودن بکند تا جایی که زیبای‌شان غیرواقعی جلوه کند.
نیلچی‌زاده حقیقت زیبایی را سلامتی ذکر کرد و افزود: کسی که ظاهر آن به‌دلیل تعادل و سلامت اعضای درونی‌اش زیباست، سرمایه‌ی بزرگی در اختیار دارد؛ وی در ادامه، به آسیب‌های پوستی در اثر استفاده از لوازم آرایشی اشاره کرد و یادآور شد: مدگرایی و توجه به الگوها و مدل های غربی آفتی برای سلامت روانی جامعه محسوب می شود.
این کارشناس سبک زندگی در ادامه، تغییر سبک و جهان‌بینی را راه‌حلی برای این معضل معرفی کرد و از تلاش‌های جهانی برای رایج‌شدن مدِ ناب سخن گفت و افزود: امروز بعضی از جوانان در دنیا به شیوه‌ی مدگرایی هرزه‌گی و استفاده از بدن زنان معترض و خواهان رواج مدِ ناب در دنیا شده‌اند؛ شیوه‌ای از زندگی که با روح خدایی و حقیقت وجودی انسان مطابقت دارد و به‌دنبال زیبایی عمیق است