تاریخ انتشار: 08 مارس 2015 - اخبار

شهردار منطقه دو تهران خبر داد: ایمن سازی معابر پر تردد شمالغرب تهران...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه دو تهران از ایمن سازی معابر پرتردد این منطقه خبر داد و گفت: حوزه ترافیک منطقه دو تهران با اجرای طرح های ترافیکی و اصلاحات هندسی افزایش ایمنی تردد در منطقه را رقم زده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، “عابد ملکی” با بیان این مطلب افزود: احداث راستگرد در تقاطع خیابان ایران زمین و خوردین از جمله اقدامات ترافیکی منطقه بوده است.
وی اظهارداشت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲ به جهت ارتقای ایمنی حرکت راستگرد و کانالیزه نمودن حرکات عبوری تقاطع و کاهش تاخیر در تقاطع و همچنین ایجاد سهولت در عبور و مرور، اقدام به احداث راستگرد در تقاطع خیابان ایران زمین و خوردین کرد.
ملکی ، نوسازی گاردریل بزرگراه شهید همت غرب به شرق لوپ بزرگراه یادگار امام (ره) شمال را ازدیگر اقدامات ترافیکی در منطقه یاد کرد و گفت: به منظور افزایش ایمنی در بزرگراه شهید همت، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲ اقدام به نوسازی و تعویض گاردریل های فرسوده به طول ۲۵۰ متر کرده است.
شهردار منطقه دو تهران به ایمن سازی رمپ شرق به غرب بزرگراه یادگار امام (ره) خروجی به بلوار شهرداری ( شهید جوریکی) اشاره کرد و افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲ به منظور ایمن سازی معبر فوق اقدام به نصب ۱۰۰ مترطول گاردریل و نصب تابلوهای خطر و کاهنده سرعت کرده است

چاپ چاپ