به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد

تحرک شوراهای اجتماعی محلات ناحیه ۴ برای تحقق نظارت اجتماعی...

تاریخ انتشار: 08 مارس 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

دیدار اعضای شوراهای اجتماعی محلات با خانواده شهدا؛
اعضای شورای اجتماعی محلات ناحیه ۴ منطقه سه با حضور در منازل شهیدان محمد علی سینایی و ابوالفضل نصیری زو از مقام شامخ آنان تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد، مجتبی قره باغی رئیس شوراهای اجتماعی محلات ناحیه چهار در این خصوص گفت: تکریم مادران و همسران شهدا یکی از وظایفی است که در حوزه فرنگی اقدامات شهرداری قرار دارد و تلاش ما این است تا این فرهنگ مناسب دید وبازدید از خانواده شهدا نهادینه شود.
وی همچنین از نتایج این دیدار به شناسایی نقاط ضعف مدیریت شهری از دریچه افکار و آرای صاحبان واقعی انقلاب اشاره نمود و تصریح کرد: نگاه خانواده شهدا از آن جایی که خود صاحب و متولی اصلی نظام هستند بسیار ذی قیمت است چرا که با کمترین حب و بغض در تلاش برای اصلاح امور هستند و از این رو برخود لازم می دانیم که شنونده آرای این عزیزان از نزدیک باشیم.
وی در پایان بر ادامه این روند تاکید نمود و این دست بازدیدها را ضمانتی برای حفظ حرمت ها و ساحت شهدا دانشت.
همچنین رئیس ناحیه و تنی چند از همکاران اش با حضور درمسجد جامع الحسینی محله شهید احمدی روشن، پس از اقامه نماز ظهر و عصر شنونده و پاسخگوی درخواست های شهروندان شدند.
در این دیدار شهروندان با اشاره به برخی معضلات این محدوده مانند راین نشست نبود فضای سبز ، آسفالت معابر، پیاده رو ، دپوی زباله , فضای تفریحی و ورزشی از رئیس ناحیه خواستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن این مسایل را رتق و فتق و نتیجه را به آنها اطلاع دهد.
خاطرنشان می سازد بر طبق برنامه جاری منطقه سه، روسای نواحی چهارگانه هفته ای دو روز در برنامه های کاری خود در نماز ظهر و عصر شرکت و از نزدیک با هیئت امنای مساجد در خصوص مسایل مورد نظر آنان به بحث و گفتگو می پردازند.

چاپ چاپ