تاریخ انتشار: 08 مارس 2015 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

در طرح استقبال از بهار اجرا شد: کاشت ۱۸۰۰۰ اصله درخت مقابل منزل شهروندان منطقه ۴...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار، ضمن توزیع نهال رایگان در سطح منطقه، مقابل منازل شهروندان نیز نهال کاشته شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حمید ناصحی با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور زیبایی نمای بصری شهر، همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار، ۲۰ هزار اصله نهال در سطح منطقه کاشته شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال این تعداد به ۵۰ هزار اصله افزایش یابد.
وی با اشاره به سایر برنامه های اداره فضای سبز در طرح استقبال از بهار گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، در ۱۱ ایستگاه در بوستان های شاخص منطقه به همراه کلینیک گل و گیاه منطقه نهال رایگان اهدا می شود.
ناصحی افزود: همچنین در این راستا و به منظور بهسازی و زیبایی مدارس، کاشت نهال در مدارس و صدور شناسنامه و پلاک در دستور کار قرار گرفته است.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در ادامه از کاشت نهال مقابل منزل شهروندان خبر داد و گفت: در طرح ضربتی استقبال از بهار حوزه خدمات شهری که از بهمن ماه با همکاری نواحی ۹ گانه آغاز شده است، مقابل منزل شهروندان نهال کاشته می شود.
وی اضافه کرد: در این طرح فوریتی، شهروندان می تواننند با تماس با تلفن ۱۳۷ و اعلام آدرس درخواست کاشت نهال نمایند.
وی خاطر نشان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح بیش از ۱۸۰۰۰ اصله درخت مقابل منازل شهروندان کاشته شده است و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.
ناصحی با اشاره به برنامه های روز درختکاری گفت: ویژه برنامه های روز درختکاری امسال در روز ۱۸ اسفند برگزار می شود و بیش از ۳۰ هزار اصله نهال با مشارکت شهروندان بویژه دانش آموزان در سطح منطقه کاشته می شود.

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ