- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

استقبال از بهار فاطمی با محوریت آسمان آبی زمین پاک در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ تهران از آغاز طرح استقبال از بهار فاطمی در این منطقه خبر داد و گفت : این طرح تا پایان فروردین ماه سال ۹۴ در محلات سیزده گانه اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران ، مهندس علی محمدنژاد شهردار این منطقه گفت : طرح استقبال از بهار فاطمی با محوریت (آسمان آبی زمین پاک) به منظور توسعه و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان به منظور پاسخگویی به نیازهای آنان در قالب برنامه های حمل و نقل وترافیک ، خدمات شهری ، فنی و عمرانی ، فرهنگی واجتماعی و براساس نیازسنجی های بعمل آمده در محدوده منطقه مرکزی تهران با مشارکت شهروندان اجرایی می شود.
وی ضمن تاکید بر زیباسازی منظر شهری در آستانه سال نو گفت : شستشو و رنگ آمیزی المانها و مبلمان شهری ، شستشوی جداره های شهری ( درب وکرکره ، سایبان ، تابلو های صنفی و تجاری و …) ، شستشو و رنگ آمیزی جداول ، آذین بندی ونورپردازی میادین و ابنیه تاریخی ، بازپیرایی بوستانها ، گلکاری در میادین و پارکها ، کاشت درخت در منازل ومدارس ، بازپیرایی سرویس های بهداشتی ، تحویل مخازن بازیافت به اماکن مسکونی و تجاری و … از برنامه های این منطقه در حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز می باشد.
شهردارمنطقه ۱۲ تصریح کرد : حوزه حمل ونقل وترافیک منطقه نیز اقداماتی نظیر بهسازی و آماده سازی پایانه ها ، رفع نواقص ایستگاههای BRT ، نوسازی تابلوهای ترافیکی ، مرمت ونصب نرده ، اجرای خط کشی و … را در قالب طرح استقبال از بهار فاطمی پیش بینی کرده است .
محمدنژاد افزود: لکه گیری هندسی ، مرمت نوار حفاری ، مرمت جداول ، همسطح سازی دریچه و … از جمله فعالیتهایی است که حوزه عمران منطقه در طرح استقبال از بهار فاطمی اجرا می نماید.
وی خاطرنشان کرد : در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز برنامه هایی همچون میهمانی لاله ها و غبارروبی مزار شهدا ، برپایی ایستگاههای استقبال ازبهار از مسافرین نوروزی و برنامه ریزی جهت اسکان موقت آنان ، برپایی تورهای گردشگری اماکن تاریخی و مذهبی طهران قدیم ، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب ، بازدید از خانواده معظم شهدا و جانبازان ، برپایی سفره های هفت سین فاطمی ، ارائه خدمات به ایتام ، نیازمندان و بانوان سرپرست خانوار ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و … به اجرا در می آید.