- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

استقرار ۱۱۳ صندوق اخذ آرا انتخابات شورایاری در محلات غرب تهران

شهردار منطقه۵ در نشست ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورایاری از استقرار۱۱۳ صندوق اخذ آرا در سطح محلات غرب تهران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵ ،پژمان پشمچی زاده ،شهردارمنطقه در این نشست که مدیران شهری و دبیران ستاد محلات نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه منطقه ۵ از بالاترین تعداد کاندیدا برخوردار است گفت: تعداد بالای نامزدها بیانگر اهمیت شهروندان منطقه به نقش وجایگاه شورایاران محلات است واین امر وظیفه ما را برای برگزاری انتخابات سنگین تر می کند.

وی افزود:با توجه به استقبال گسترده شهروندان وهمچنین جمعیت ساکن در محلات موجب شد تا با هماهنگی ستاد اجرایی انتخابات ۱۱۳صندوق در محلات مستقر می شود.

پشمچی زاده تصریح کرد:شکل گیری مدیریت محله در سومین دوره شورایاری حضور ومشارکت گسترده شهروندان در اداره شهر را فراهم کرد وبرهمین اساس چهارمین دوره از حساسیت ودقت بیشتری برخوردارشده است.

شهردار منطقه افزود: امیداست دوره چهارم انتخابات شورایاری محلات شهر تهران با استفاده از هماهنگی های ایجاد شده میان دبیران، ‌سراها و شهروندان محلات غنی تر و پربار تر از دوره های پیشین باشد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی درمحلات بر آمادگی جهت برگزاری انتخاباتی پر شور ، سالم و مشارکتی تاکید کردو گفت: برای هریک از محلات غرب تهران ستاد مستقلی تشکیل و یک دبیر اجرایی برای هر محله در نظر گرفته و صندوق اخذ رای نیز براساس جمعیت محلات جانمایی شد.