- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی در ورودی غربی تهران

شهردار منطقه ۹ با اشاره به تشکیل ستاد گردشگری نوروز ۹۴ گفت: ایستگاه های اطلاع رسانی مسافرین نوروزی در ۵ نقطه منطقه جانمایی شده و محصولات فرهنگی ویژه نوروزی نیز در آنها توزیع می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: اقدامات کلی استقبال از مسافرین نوروزی در ستاد گردشگری منطقه مطرح و در قالب مصوباتی در دستور کار معاونتهای این شهرداری قرار گرفت.
حسینی افزود: ایستگاههای اطلاع رسانی نیز در ۵ نقطه نظیر فرودگاه مهرآباد ، خیابان آزادی جنب شهرداری منطقه ، میدان آزادی، بوستان شمشیری و امامزاده عبدالله (ع) با همکاری نیروهای شهریاران جوان راه اندازی خواهد شد تا مسافرین نوروزی از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری منطقه آگاه شوند.
وی تصریح کرد: براساس پیش بینی ، شهروندان و مسافرین جهت اطلاع و استفاده از تورهای تهرانگردی نیمروزی و یکروزه می توانند به ایستگاه اصلی در میدان آزادی مراجعه کنند و در این ایستگاه دو نفر مسلط به زبان خارجی نیز حضور دارند تا به مسافرین و گردشگران خارجی خدمات ارائه دهند.
شهردار منطقه ۹ ادامه داد: ایستگاه اطلاع رسانی فرودگاه مهرآباد نیز علاوه بر خدمات اطلاع رسانی ، بحث استقبال از مسافرین را در برنامه های خود دارد و در این ایستگاه نیز افرادی که مسلط به زبان خارجی بوده حضور خواهند داشت.
وی اذعان داشت: در ایستگاه های اطلاع رسانی محصولاتی نظیر نقشه پایتخت ، اماکن دیدنی ، کارت های تهرانگردی جهت استفاده از بی آرتی و مترو و سایل حمل و نقل عمومی توزیع می شود.