تاریخ انتشار: 14 مارس 2015 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

منطقه ۲۲ به استقبال چهارشنبه سوری امن و بی خطر می رود

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با تشکیل مرکز فرماندهی حادثه در سه شنبه آخر؛

منطقه ۲۲ تمهیدات خود را برای استقبال از سه شنبه آخر سال ۱۳۹۳ در محدوده شمال غرب پایتخت اعلام کرد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ، قاسم مولایی شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه در این باره گفت: « متاسفانه در سال های اخیر، بکارگیری مواد محترقه خطرناک و اشتعال زای غیر استاندارد و بروز هیجان و رفتارهای غیر متعارف از سوی برخی افراد، اتفاقات ناگوار و جبران ناپذیری را در چهارشنبه آخر سال رقم می زند که وارد شدن خسارت های مالی و جانی نمونه ای از آنهاست. این در حالی است که چهارشنبه سوری یکی از رسوم قدیمی ایرانی و از گذشته با شادی و نشاط و ثبت خاطرات خوش همراه بوده است. »
وی افزود: « در راستای اتخاذ تدابیر مناسب برای پیشگیری و مقابله با خطرات احتمالی همچنین امداد رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان، مانور دور میزی با حضور اعضای تخصصی و عمومی ستادهای مدیریت بحران منطقه، نواحی و محله ها تشکیل شد. در این جلسه، ضرورت حضور همه جانبه شهرداری منطقه در کنار سازمان ها و نهادهای مسئول به منظور هم افزایی لازم و استفاده مناسب از تمامی ظرفیت های موجود همچنین تامین رفاه و آسایش روانی برای شهروندان بویژه سالمندان و دیگر اقشار آسیب پذیر مورد تاکید قرار گرفت.
شهردار منطقه ۲۲ در ادامه خاطر نشان کرد: « در این مانور افزون بر مشخص شدن محل استقرار نیروهای امداد و نجات در نقاط حساس منطقه، میزان امکانات، نیروی انسانی سازمان های خدمات رسان همچنین زمان رسیدن نیروهای امدادی در هنگام وقوع حوادث احتمالی ارزیابی و مقرر شد، روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۳ مرکز فرماندهی حادثه به منظور هماهنگی سازمان های خدمات رسان برای مقابله با حوادث احتمالی، در پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۲ تشکیل شود. »

چاپ چاپ