- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

استقرار ۳۸ حوزه انتخاباتی و شرکت هزاران نفری شهروندان در انتخابات چهارمین دوره شورایاریهای محله های تهران

انتخابات چهارمین دوره شورایاریهای محله های ۱۲ گانه منطقه ۲۲، در ۳۸ حوزه اخذ رای و در قالب یک تیم اجرایی ۸۰۰ نفره شامل هیئت نظارت شورای اسلامی شهر تهران، فرمانداری، هیئت اجرایی همچنین شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی و مدیران برگزار و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، انتخابات چهارمین دوره شورایاریهای محله های منطقه ۲۲ از ساعت ۶ صبح با توزیع صندوقهای رای گیری میان روسای حوزه های رای گیری با حضور مسئولان ستاد اجرایی هیئت نظارت و هیئت عالی نظارت (فرمانداری) آغاز شد و حوزه های اخذ رای منطقه ۲۲ که در مساجد و مدارس مستقر شده بودند، تا ساعت ۸ شب پذیرای شرکت کنندگان در این انتخابات بودند. شمردن آرای بدست آمده در این انتخابات تا ساعت ۴ صبح روز شنبه ۲۳ اسفند ماه در سایت تجمیعی مستقر در بلوار کوهک ادامه داشت و افزون بر مولایی شهردار و دیگر مسئولان منطقه ۲۲ که با حضور مستمر در حوزه های مختلف، نحوه برگزاری این انتخابات را نظارت می کردند، دکتر تقی پور عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز با سرکشی به برخی از حوزه های منطقه با همراهی شهردار منطقه ۲۲، از نحوه برگزاری انتخابات بازدید و با شهروندان حاضر در این حوزه ها نیز صحبت کرد.
۴۸۷ کاندیدا از منطقه ۲۲ در چهارمین دوره از انتخابات شورایاریهای محله های شهر تهران شرکت کرده بودند و ۱۵ هزار و ۴۳۴ نفر از شهروندان منطقه نیز با حضور در حوزه های رای گیری مستقر در به کاندیداهای مورد نظرشان رای دادند. از شرکت کنندگان در این انتخابات ۱۵۸۱ نفر از محله آبشار تهران، ۵۴۸ نفر از محله دریاچه شهدای خلیج فارس، ۱۳۸۳ نفر از محله المپیک، ۱۱۳۷ نفر از محله زیبادشت، ۱۷۸۳ نفر از محله سروآزاد، ۱۵۶۰ نفر از محله شریف همچنین ۱۲۷۸ نفر از محله شهید باقری، ۱۷۵۳ نفر از محله قائم، ۱۴۷۵ نفر از محله گلستان، ۱۳۳۶ نفر از محله هوانیروز، ۸۰۰ نفر از محله صدرا و ۸۷۴ نفر از محله کوهک به کاندیداهای مورد نظرشان رای دادند تا دور چهارمین دوره از فعالیت شورایاریهای محله های شهر تهران با شور و اشتیاقی مثال زدنی کلید بخورد.
گفتنی است برگزاری این دوره انتخابات شورایاریها، با تجهیز امکانات در حوزه های رای گیری و پشتیبانی کامل از سوی شهرداری منطقه ۲۲ همراه بود و در نظم و آرامش کامل برگزار شد.