- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

شورای شهر از هنرمندان و مقوله‌ی هنر حمایت می‌کند/ما خود را مقید به حمایت از جوانان می‌دانیم

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: شورای اسلامی شهر از هنرمندان و مقوله‌ی هنر حمایت می‌کند لذا هنرمندان و افرادی که در عرصه‌ها‌ی مختلف هنری فعالیت می‌کنند می‌توانند در راستای ارائه‌ی هنر و نشان دادن ذوق و سلیقه‌ی خود به جامعه از این باب و فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرند.
سیدشیرعلی حسینی ناروئی با ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه‌های هنری در سطح شهر گفت: با توجه به اینکه در شهر زاهدان برنامه‌هایی از این دست را کمتر می‌بینیم لذا مشتاقانه از این اقدام فرهنگی و هنری استقبال می‌نمائیم و در صدد هستیم تا با حمایت از هنرمندان بتوانیم آثار و دستاوردهای آنان را علاوه بر نمایشگاه‌های مختلف، حتی روی دیوارهای شهر مشاهده کنیم.
وی جلب اعتماد جوانان به مجموعه‌ی شورای اسلامی شهر را در زمینه‌های مختلف به فال نیک گرفت و گفت: ما خود را مقید به حمایت از جوانان می‌دانیم لذا استفاده از تمامی پتانسیلهای موجود در راستای تشویق جوانان جهت روی آوردن به مقوله‌ی هنر جز مواردی است که مورد تاکید شورای شهر می‌باشد و مشتاقانه از ایده‌های هنری استقبال می‌کنیم ضمن اینکه وجود اماکنی همچون فرهنگسراها و چندین سرای محله در نقاط مختلف شهر علاوه بر اینکه می‌تواند فرصت خوبی برای عرضه‌ی آثار خلق شده‌ی هنرمندان باشد قطعاً زمینه‌ی رشد و شکوفایی افراد مستعد را جهت ورود به عرصه‌ی را فراهم می‌کند.

وی حمایت سایر دستگاه‌های استانی و شهری را از هنرمندان ضروری دانست و گفت: حمایت تمامی مدیران و مسئولین علی‌الخصوص مدیران ذیربط از مقوله‌ی هنر قطعاً باعث دلگرمی هنرمندان و فعالان در این عرصه خواهد شد.
در پایان این مراسم لوح تقدیری به پاس تلاشهای صورت گرفته توسط خانم نظریان به ایشان اهدا شد.
در این مراسم جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مشاور جوانان استانداری سیستان و بلوچستان ئ تعدادی از هنرمندان و هنردوستان حضور داشتند.
گفتنی است: نمایشگاه موصوف درتاریخ ۱۴ اسفندماه سال با حضور فرماندار زاهدان، اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از هنرمندان و مسئولین ذیربط کار خود را آغاز کرد و به مدت ۷ روز دایر بود.
در این نمایشگاه که توسط الهام نظریان برگزار شده بود۳۰ اثر نقاشی رنگ و روغن سبک رئالیسم که حاصل ۸ سال تلاش وی بود در معرض دید عموم قرار گرفت که با استقبال خوب سایر هنرمندان و هنردوستان روبرو شد.