- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

دونده بهشهری قهرمان بادی کلاسیک جهان شد

دونده بهشهری قهرمان بادی کلاسیک جهان شد
ورزشکاران گنجینه های ارزشمند و موتور محرکه شهرمان محسوب میشوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر حمیدازموده شهردار بهشهر و اعضای شورای اسلامی از مهدی را نی پور قهرمان بادی کلاسیک جهان دیدارو تجلیل کردند.
حمیدازموده شهردار بهشهر دراین دیدارضمن تبریک و تقدیر از ورزشکار جوان بادی کلاسیک عنوان داشت:
اگر چه ورزش در جامعه ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است اما ما مسئولان میبایست در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی مصمم بوده و باحمایت ازقهرمانان و مدال آوران و با حمایتهای مالی باید بتوانیم همه جوانان را به این سمت سوق داده که مطمئنا از این طریق مانع بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی خواهیم شد.
شهردار بهشهر ادامه داد:
جوانان و ورزشکاران، گنجینه های ارزشمند و موتور محرکه هر جامعه محسوب می شوند که در کشورهای پیشرفته از این ظرفیت با برنامه ریزی های مناسب برای پیشرفت در عرصه های گوناگون اقتصادی مخصوصا در جذب توریسم ورزشی استفاده فراوان شده که تلاش می شود تا ازاین ظرفیت در زمینه رشد شهرستان بهشهر و رساندن ان به جایگاه شایسته در عرصه های گوناگون بیش از پیش استفاده گردد. .
در ادامه اویس موسی زاده رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی بهشهر با توجه به بی مهریهای مسئولان نسبت به قهرمان بادی کلاسیک گفت:
حمایت از جوانان و ورزشکاران و نیز پیشکسوتان عرصه های گوناگون ورزشی وظیفه مردم و مسوولان بوده ونباید اجازه دهیم این عزیزان به فراموشی سپرده شوند که بی توجهی و بی مهری مسئولان نسبت به دستاوردهای قهرمان جهانی ایشان نیز جای تاسف و تاثر خواهد داشت.
مهدی رانی پور دونده و قهرمان بادی کلاسیک جهان با اشاره به بی توجهی مسئولان و با بیان مشکلات موجود ادامه داد:
مدال طلای جهانی دراین رشته و در رده بزرگسالان را از آن خود کرده و افتخاری برای شهر خود کسب کرده ام اما مطمئنا نگاه پر محبت مسئولان در کنارآن بنده را دلگرم خواهد کرد که متاسفانه این نگاه را از من دریغ کرده اند.
در پایان از مهدی رانی پور دونده و قهرمان بادی کلاسیک جهان در سال ۲۰۱۴ تجلیل شد.
روابط عمومی شهردار وشورای اسلامی بهشهر