- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

تجربه یک روز متفاوت همراه با مدیران آینده شهر دفتر شهردار منطقه ۱۱ در دست کلاس اولی ها

تجربه یک روز متفاوت همراه با مدیران آینده شهر
دفتر شهردار منطقه ۱۱ در دست کلاس اولی ها
سی دانش آموز کلاس اولی با نشستن بر صندلی شهردار منطقه۱۱ ، یک روز متفاوت ،شاد و پر از هیجان مدیریتی را تجربه کردند.
نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ که از حضور این کودکان در دفتر خود و شادی و شیطنت آنان در اتاق و پشت میز کنفرانس و صندلی وجایگاه مدیریتی اش به وجد آمده بود ؛ از مدیران و مسئولین آینده شهر استقبال کرد و به گفتگوی صمیمانه با آنان پرداخت.
این پسران که با حال و هوای کودکانه از سوی مدرسه صاحب الزمان برای طرح شهردار اولی انتخاب شده اند؛ ساعتی را با حضور در دفتر شهردار منطقه ؛وظایف شهرداری برای نگهداشت شهر را با زبانی کودکانه آموختند و تعدادی از آن ها نیز علاقمند شدند تا شهردار آینده منطقه و شهر تهران باشند.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ در ساعتی که کودکان در دفتر کارش حضور داشتند به آنان اجازه داد تا با اقتداریک شهردار تصمیمات مدیریتی بگیرند و پشت میزش بنشینند و آرزوهای خود را نقاشی بکشند .
آبادیان که با اشتیاق و با ادبیات کودکانه به تشریح وظایف یک شهردار به مدیران آینده کشور پرداخت و برای آنان از حقوق شهروندی ، آشنایی با مدیریت شهری و نگهداشت شهر سخن گفت.
این برنامه در راستای تحقق مدیریت شهری و به منظور آشنایی و تربیت نسل آینده با وظایف مدیریت شهری به منظور جلب توجه آنان به امور و مسائل شهر برگزار و عیدی کودکان به همراه پکیج هدایایی از سوی شهردار منطقه ۱۱ به آنان اهدا شد.