- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

ترویج فرهنگ خط سفید و مدیریت پسماند در طرح خونه به خونه منطقه ۹

طرح خونه به خونه منطقه ۹ با ترویج فرهنگ خط سفید و مدیریت پسماند بصورت چهره به چهره توسط کارشناسان روابط عمومی اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، فرزاد آبادی مدیر روابط عمومی منطقه در این خصوص اظهار داشت: چندی پیش و براساس طرحی از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران طرح خونه به خونه با هدف نیازسنجی و افزایش رضایت مندی شهروندان در منطقه اجرایی شد.
وی افزود: در این طرح کارشناسان روابط عمومی در محلات منطقه حضور یافته و براساس چک لیستی با شهروندان به گفتگو پرداختند.
آبادی ادامه داد: پس از ابلاغ طرح “آسمان آبی ، زمین پاک” ، برنامه های فرهنگی متنوعی برای رعایت مباحث این طرح در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت و هر کدام از معاونتها طرح های مختلفی را پیگیری کردند.
وی با بیان اینکه در تمامی کارهای تبلیغاتی و بنرهای اطلاع رسانی از شعار کمپین ” آسمان آبی ، زمین پاک ” نیز استفاده شد گفت: هدف از این کار توجه بیشتر به موضوعات و تاثیر کمپین بر روی زندگی بود تا شهروندان و مسئولان بیش از پیش برای موضوعات آن اهمیت قایل شده و رعایت کنند.
مدیر روابط عمومی منطقه ۹ در خصوص ترویج فرهنگ کمپین آسمان آبی ، زمین پاک نیز اضافه کرد: کارشناسان روابط با حضور در منزل شهروندان و محل کسب آنان به صورت چهره به چهره با آنها به گفتگو پرداخته و موضوعات طرح و اهمیت رعایت آن و همچنین تاثیرش در جریان زندگی توضیحاتی ارائه می کردند.