تاریخ انتشار: 16 مارس 2015 - اخبار

آمادگی کامل شهرداری منطقه ۷ برای چهارشنبه آخر سال

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهرداری منطقه ۷ در شب چهارشنبه آخر سال با هماهنگی و همکاری سازمان های خدمات رسان، به منظور پیشگیری و کاهش خطرات و حوادث احتمالی در محدوده مرکزی پایتخت آماده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه ۷ با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ صحیح پیشگیری ، آمادگی و آموزش مقابله با حادثه، تعداد ۹۰ نفر از اعضای گروه های دوام منطقه (داوطلب واکنش اضطراری محلات) در خصوص چهارشنبه پایان سال با همکاری سازمان آتش نشانی آموزشهای لازم (اطفاء حریق و امدادی) دیده اند.
قدرت اله دولتشاهی نژاد با اشاره به برگزاری چندین دوره آموزشی در سطح مدارس ، سراهای محله های ۱۹ گانه و خانه های سلامت به مناسبت چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: تعدای بنر و پلاکارد در سطح منطقه نصب و بیش از ۵۰۰ بروشور آموزشی در همین زمینه میان شهروندان توزیع شد.
وی اظهار داشت: پس از ابلاغ دستورالعمل ایمنی چهارشنبه آخر سال توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، بلافاصله ستاد مدیریت بحران منطقه جلسه ای را با حضور تمامی اعضای عمومی و تخصصی ستاد برگزار کرد.
دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه ۷ افزود: این نشست با هدف هماهنگی و ایجاد وحدت رویه ما بین اعضای ستاد مدیریت بحران و همچنین پشتیبانی متقابل از یکدیگر در موضوع پیشگیری و کاهش خطرات و حوادث احتمالی تشکیل و طی آن، ضمن تشریح برنامه های منطقه در شب چهارشنبه سوری، دستور العمل ایمنی در این زمینه نیز به اعضا ارائه شد.
وی یادآور شد: به منظور هم افزایی و انجام هماهنگی های بین بخشی و فرابخشی ستاد مدیریت بحران منطقه، جلسه‌ای با حضور تمامی اعضای تخصصی و عمومی ستاد از قبیل معاونین و شهرداران نواحی پنجگانه، اورژانس، ایستگاه های آتش نشانی منطقه، پلیس پیشگیری و.. در ستاد بحران برگزار و مقرر شد به منظور مهیا کردن بستر عملیاتی و تاکتیکی مناسب و وحدت فرماندهی در مدیریت بحران همچنین هم افزایی توان و امکانات موجود ، سامانه فرماندهی حادثه ICS ستاد مدیریت بحران منطقه از ساعت ۱۷:۰۰ روز سه شنبه بیست و ششم اسفند در محل پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه تشکیل شود.

چاپ چاپ