تاریخ انتشار: 18 مارس 2015 - اخبار

۱۹ هزار مترمربع پیاده روسازی در منطقه ۶

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۶ از پیاده روسازی ۱۹ هزار متر مربع پیاده رو در قلب پایتخت خبر داد و گفت: ساماندهی میدان ولی عصر (عج) با پایان کار مترو آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، عظیم بابائی شهردار منطقه ۶ با اشاره به ساماندهی معابر در سطح محلات مرکزی تهران گفت: ضمن پیاده روسازی ۱۹ هزار مترمربع در سطح محلات مرکزی، کار زیباسازی میدان ولی عصر (عج) با پایان کار ساخت مترو شروع شده و در کنار این اقدامات برنامه ویژه ای برای خیابان ولی عصر(عج) به عنوان یک راسته تاریخی و فرهنگی در نظر گرفته ایم.

پله ها و پیاده روهای این خیابان در حال نوسازی و کاشت مجدد است، در این زمینه کاشت ۲ هزار درخت چنار با بن ۱۵ سال آغاز شده است.

وی افزود: بیش از ۲۹۰۰ کیلومتر مربع کل فضای سبز نگهداری شده توسط شهرداری است، پارک های سطح منطقه از جمله بوستان ساعی، لاله، بهجت آباد، مریم و…. بهسازی و ساماندهی شده و تاکنون حدود ۱۵ هزار مترمربع عملیات معبرسازی در پارک ها صورت گرفته است.

بازار میوه و تره بار قریب دومین بازار میوه و تره بار این محله است که در زمینی به وسعت هزار متر مربع ساخته شده است.
به گفته بابائی، « جمع آوری زباله در برخی از محله های قلب پایتخت به شش بار در روز هم می رسد، ما بالغ بر ۱۱۷۵ تن جمع آوری پسماند در مراکز داریم و امسال ۱۳ غرفه جمع آوری بازیافت احداث کردیم

چاپ چاپ